Arodem Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Når det viktigste i Fantasia ikke er på plass, mister det mye apell.ANMELDELSE: Et spill i utakt med seg selv Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Lastet ned demoen, men Kinecten min har av en eller annen grunn sluttet å fungere. Jaja, ser ut til at det ikke var et stort tap. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Etter å ha spilt dette i godt over en uke, er jeg personlig meget fornøyd med sluttresultatet. Musikkutvalget er variert og godt, spillmekanikkene velfungerende (jeg stod et stykke unna), og spillet er rett og slett bare veldig moro. Det er helt klart øyeblikk hvor man føler seg snytt av Kinect, men disse få øyeblikkene overkjøres av øyeblikk hvor man virkelig lar seg rive med av musikken, og når man føler at man faktisk er med på å påvirke hvordan sangene høres ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Synes demoen var helt ok. Ikke min type spill for å være ærlig... Det ligger på respektable 80 poeng på Metacritics. Så fult så ille kan det ikke være... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå