mikal-sh Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hei, har nettopp gått til innkjøp av en Samsung TV; UE65HU7205 UHD TV Og har problemer med å få signal via DVI->HDMI fra PC'en til TV'en. Kommer bare opp; Ingen signal, kontroller kilde-innstillinger osv... Leste litt om AnyNet+ (CEC), og utifra hva jeg har lest, så støtter ikke TV'ens Hdmi(?) PC'er? Har også sett over alt av instillinger på TV'en, så sitter igjen med ett stort spørsmålstegn. Noen som har funnet en løsning på dette? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Har du flere DVI-porter bak på skjermkortet prøv forskjellige. Prøv også snarveisknappen for å bytte monitor på tastaturet. Lenke til kommentar
mikal-sh Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Har prøvd alle utgangene på Skjermkortet, til og med HDMI porten, eneste jeg ikke har prøvd er Display porten. Lenke til kommentar
mikal-sh Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Det funket når jeg Duplicata Skjerm 1 og TV'en. Men skjermkortet skal støtte opptil 4 skjermer samtidig. Usikker på om man kan ha 4 selvstendige skjermer, at det må vises et skjermbilde over flere skjermer. Men det gir jo ingen logisk mening når man kommer til Multi-tasking, og hensikten i å kunne bruke flere skjermer samtidig Endret 2. november 2014 av mikal-sh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå