[ReXoR] Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har fått meg et trådløst tastatur, men på det er det en UTROLIG følsom standby-mode knapp, og det hender (veldig ofte) at når jeg legger ned dette tastaturet, eller tar tak i det, så kommer noe (eller jeg) borti den knappen. Noen som vet om en måte å skru av dette på? Det er UTROLIG irriterende da maskinen min aldri klarer å komme seg i ventemodus og bare står der og ser dum ut. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) jaja, gammal post, men trenger svar. begynner å gå meg på nervene detta her Hva jeg vil gjøre: Disable Ventemodus (på hvilkensomhelst måte) Det skal ikke engang være mulig å gjøre det fra start-menyen engang! Endret 6. februar 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 -Feilpostet Kanskje hvis du hadde posta dette topicet i riktig kategori, så hadde du fått svar. Flyttes til Windows forumet, der denne tråden hører hjemme. Pass på neste gang at du poster riktig! Som sagt, dette har ingenting med "Annet om hardware" å gjøre, dette er software. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 hehe, jeg tenkte akkurat over det (men gjorde det ikke første gang jeg posta denna :/ ) Moderator, flytt den gjerne. Ender vel bare med at jeg må åpne på tastaturet, (som hverken er mitt eller har skruehull) og kutte over en ledning her&der. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hvis du går på egenskaper for skjerm og deretter på skjembeskytter og så på strøm, så kan du disable ventemodus etterhvert. Ellers så ville jeg tippet at svarer ditt er i BIOS. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 aha! BIOS! Det skal jeg prøve Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Har prøvd BIOS - vakke no valg om å få det tel der. (VÆR SÅ SNILL!) Edit: Hovedkortet er Abit NF7-S 2.0, og på power management (strømgreier), så er det noe slikt: "When I press the sleep-key on my computer; - Sleep-mode - Power off" men ingen do nothing Endret 10. februar 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Problemet er løst! (åpna tastaturet og smalt inn en teip-bit mellom de 2 ledende plast-platene.. nå slepper jeg det problemet mer ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå