Cartman9000 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har en 925 jeg kun bruker i bilen da windows er mest praktisk å trykke på i fart. Men kan man få flisene på hjemmeskjermen som er snarveier til direkte oppringing til å slutte å veksle på å vise navnet på kontakten og bildet av kontakten? Bildet kommer fra Google kontoene, ikke lokale bilder. Og- går det ikke an å ØKE skriftstørrelsen inni kontaktflisen? ? Skriften er jo meget liten inni den største flisen. ..... Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Har en 925 jeg kun bruker i bilen da windows er mest praktisk å trykke på i fart. Men kan man få flisene på hjemmeskjermen som er snarveier til direkte oppringing til å slutte å veksle på å vise navnet på kontakten og bildet av kontakten? Bildet kommer fra Google kontoene, ikke lokale bilder. Og- går det ikke an å ØKE skriftstørrelsen inni kontaktflisen? ? Skriften er jo meget liten inni den største flisen. ..... Svaret er nei. Du kan selv velge hvilket kontaktbilde en kontakt skal ha ved å gå inn på kontakten, redigere og trykke på bildet. Størrelse på tekst i en flis kan man ikke endre, men mindre applikasjonen i seg selv har den muligheten. Selv benytter jeg telefonen og "hurtigopprigning" funksjonen. Trykk på telefonflisa og sveip til høyre, så ser du den Lenke til kommentar
Cartman9000 Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Har du noen idé hvordan bryte forbindelsen til kontakt bildet som den henter fra Google? Merkelig at det ikke skal gå an å endre skriftstørrelsen i flisa men det er vel begrenset o Windows Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Har du noen idé hvordan bryte forbindelsen til kontakt bildet som den henter fra Google? Merkelig at det ikke skal gå an å endre skriftstørrelsen i flisa men det er vel begrenset o Windows Har du koblet kontakten mot Google (og bare Google) vil den primært ta bildet fra Googlekontoen til kontakten din. Har du koblet kontakten til Facebook, Twitter etc. i tillegg kan du selv velge hvilken den skal ta. Har du for eksempel en kontakt koblet mot Google og Facebook kan du gå inn å redigere kontakten, trykke på bildet og velge A: bildet fra Google B: bildet fra Facebook eller C: et egendefinert bilde. Om kontakten din ikke er en Outlook kontakt, men at du har logget deg inn med Google kontoen og valgt at den skal vise kontakter fra Google, så tror jeg ikke du har så mange valg enn å se bildet som er der. Antageligvis kan du manuelt velge et annet bilde, som nevnt over, men jeg tror faktisk ikke det er mulig å ikke ha et bilde i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå