RunRookieRun Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Et av mine første spillminner (absolutt ikke det første jeg spillte, men noe som brant seg fast), var når min far hjalp meg med engelsken i demoen til Broken sword 2: the smoking mirror. Kjøpte meg hele serien for slikk og ingenting på steam og fant plutselig ut hvor mye jeg har savnet pek-og-klikk adventure. Perfekt kaffespill! Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Mye nostalgi her ja! For min del er det følgende spill som vekker minnene: - Alex Kidd, Psycho Fox og Castle of Illusion til SEGA Master system. - The Manager, Winter Olympics, Ski or die m.m (gode gamle piratdisketter fra starten av 90-tallet) - Championship Manager (begynte å spille dette i 93-94-sesonger og holdt på helt til FM 2005) Av nyere spill er det først og fremst World of Warcraft jeg savner. Var i en norsk guild som vi hadde det voldsomt gøy i (guildtreff m.m, møtte blant annen mor til mine to barn på et slikt treff !) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Ikke så voldsomt gammelt men savner bf1942 og det enorme utvalget mods, særlig den med Norge og Sverige. Var så mye mer tilfredstillende å ta ut stridsvogner osv. da det faktisk krevde noe av deg og føltes fair. Nå skal alt være målsøkende misiler, piping og mottiltak, for ikke å snakke om regenererende helse/armor. 1 Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Nostalgien min er joggu litt av hvert. Super Mario Bros 3 på NES bringer frem gode stunder fra barndommen. Det samme med Nintendo 64 med Mario Kart 64, Super Mario 64 og GoldenEye007. Men på PC så var Croc, Half life og Theme Hospital mine største favoritter fra 90 tallet Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg må ha spilt mye som barn og tenåring, da omtrent halvparten av alle titlene som er nevnt så langt vekker nostalgien min. Et av de aller første spillene jeg spilte: http://en.wikipedia.org/wiki/Alley_Cat_(video_game) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg må ha spilt mye som barn og tenåring, da omtrent halvparten av alle titlene som er nevnt så langt vekker nostalgien min. Et av de aller første spillene jeg spilte: http://en.wikipedia.org/wiki/Alley_Cat_(video_game) En del timer med set selv. Rå lydeffekter Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Age of empires 2 må neves :-) Også need for speed underground 2 og max payne :-) disse to er ikke så gamle , men kjenner nostalgien bra når jeg spiller dem :-) Endret 6. november 2014 av boundishh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå