Gå til innhold

Spill som trigger nostalgien ..

Anbefalte innlegg

Et av mine første spillminner (absolutt ikke det første jeg spillte, men noe som brant seg fast), var når min far hjalp meg med engelsken i demoen til Broken sword 2: the smoking mirror.

Kjøpte meg hele serien for slikk og ingenting på steam og fant plutselig ut hvor mye jeg har savnet pek-og-klikk adventure.

Perfekt kaffespill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye nostalgi her ja!

For min del er det følgende spill som vekker minnene:

- Alex Kidd, Psycho Fox og Castle of Illusion til SEGA Master system.

- The Manager, Winter Olympics, Ski or die m.m (gode gamle piratdisketter fra starten av 90-tallet)

- Championship Manager (begynte å spille dette i 93-94-sesonger og holdt på helt til FM 2005)

Av nyere spill er det først og fremst World of Warcraft jeg savner. Var i en norsk guild som vi hadde det voldsomt gøy i (guildtreff m.m, møtte blant annen mor til mine to barn på et slikt treff !)

Lenke til kommentar

Ikke så voldsomt gammelt men savner bf1942 og det enorme utvalget mods, særlig den med Norge og Sverige. Var så mye mer tilfredstillende å ta ut stridsvogner osv. da det faktisk krevde noe av deg og føltes fair. Nå skal alt være målsøkende misiler, piping og mottiltak, for ikke å snakke om regenererende helse/armor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...