*F* Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hei. Akkurat fått meg galaxy s5 med IR-sender slik at jeg kan kontrollere tv-en, forsterkeren, blurayspilleren og litt sånn. vell og bra, men jeg aner at potensialet er større enn det appen tillater. F.eks ønsker jeg å kontrollere vifte-ovnen min, jeg søkte dermed opp appen på youtube, jeg ser dem hadde en funksjon for air conditioner tidligere, men at dette ble fjernet i en update. https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20140718151442AAKK4ni Men så lenge ting går på IR burde jeg kunne styre det. Hva er den beste appen for dette? Trenger ikke noe dilldall nødvendigvis, bare at jeg kan legge til mange enheter og styre dem separat. enten det er tv, vifteovn, forsterker eller hva det skal være. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har tafset litt på kona sin S5 og likte meget godt det Smart Remote appen som fulgte med på telefonen.Jeg har det på min 2011(?) Note 10.1 også, men der får jeg det ikke til å virke like bra. Ser ut til å være en annen(/eldre?) version av appen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå