wha96 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har nettopp sett alle Fast filmene, og noe jeg la merke til er at Han Lue dør i Tokyo drift som er film nr.3 mener jeg. Men han dukker opp i alle filmene etterpå, 4, 5 og 6. Men i slutten av 6 ser vi jo igjen at han dør på samme måte, bare fra en annen synsvinkel. Jeg lurer på om vi vill se han i Fast 7, han er en av mine største favoritter i filmene og det blir trist uten både Brian og Han. Er filmene i feil rekkefølge eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) De er ikke filmet i rett rekkefølge nei, tokyo drift blir film nr. 6 etter Fast 6 hvis du skal putte de i kronologisk rekkefølge. Og Han er nok dø, så du får nok ikke sett noe mer til han nå. Endret 1. november 2014 av -Tommy Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 #4, 5 og 6 er vel satt til tiden mellom 2 Fast 2 Furious og The Fast and the Furious: Tokyo Drift. Så rekkefølgen er vel egentlig: The Fast and the Furious 2 Fast 2 Furious Fast & Furious Fast Five Fast & Furious 6 The Fast and the Furious: Tokyo Drift Furious 7 Har ikke sett de fire første på evigheter i og med at de suger, og serien ikke ble bra før Fast Five, men jeg tror dette skal stemme. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Tokyo Drift skal vel i tidslinjen være etter både Fast Five og Fast & Furious 6. Altså det burde vært den nyeste filmen som er ute (til nå). Er mange som lurer på om produsentene og regissørene rett og slett gikk på en tabbe med Han i Tokyo Drift, og klusset til hans historie ganske heftig. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Føkk Hadde håpet på at Han ble med videre. Hadde et lite håp når jeg så at Letty døde og kom tilbake. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Endret 1. november 2014 av -Tommy Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Gleder meg og gruer meg til filmen! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Samme her. Lurer på om overgangen fra med Paul Walker til uten PW blir merkbart, eller om de har klart å redigere det til noe bra. Håper på bra selvsagt. Lenke til kommentar
BMW.M3 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hehe de blir villere å villere de filmene... Lyrer på hva de skal gjøre med 8-9 og 10 Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Tar jeg ikke helt feil var det kun begravelses scenen Paul rakk å spille inn, kan være ett par scener til men tror det kun var den. Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Mente du at det var kun begravelsesscenen han IKKE rakk å spille inn? For ifølge filmskaperene så hadde Paul filmet det meste før han døde, og hvis du påstår han kun filmet en scene så tror jeg du bør se traileren. Det ser ikke akkurat ut som CGI Paul Walker ansikt på brødrenes hodeskalle. Paul had already shot his dramatic scenes and most of his action for FAST & FURIOUS 7, and it’s among the strongest work of his career. We have resumed shooting and now welcome Paul’s brothers, Caleb and Cody, into our FAST family. Caleb and Cody are helping us complete some remaining action for their brother and fill in small gaps left in production. Med andre ord var det minimalt brødrene var stand in for Paul, ikke omvendt. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Ok, mente å ha lest en plass at det kun var begravelses scenen, men da har jeg tatt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå