botus Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Har fått dette i nye og ned vil si 4 ganger i løpet av de siste 3 årene! Kommer kanskje når jeg drikker eller ikke.. :\ Eneste jeg kan si er at det kommer og kona sier nå er du rød igjen å jeg kjenner ingenting til det. Jeg ser det ikke ser bra ut samt på bildene at det er noe rart men jeg som har det merker ingenting :S Kan noen peke meg i riktig retning eller gi meg noen svar? Endret 1. november 2014 av aklla Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Eksem? Hvor lenge varer det sånn ca. når du får det? Lenke til kommentar
botus Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Varer en times tid :S ikke noe uten om det vanlige Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har du spist noe rart? Det er så mange typer eksem at for en gangs skyld vil jeg ikke gjette. Du må faktisk til en lege for å få en kvalifisert gjetning. Lenke til kommentar
botus Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Nei det er det som er så merkelig for må er det borte igjen :S skikkelig mystisk gidder ikke dra til legen da det ikke plager meg samt at får jo ikke vist det fram i og med at det bare kommer i ny og ne :/ Lenke til kommentar
botus Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 Nå er det her igjen dama merket det gikk å tok en røyk p vops var det borte:S Lenke til kommentar
Djn Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Blir det (midlertidig) borte om du trykker på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå