AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg hadde såpass kraftig oppkast at jeg fikk mye sprengte blodkar i ansiktet på grunn av trykk, Kastet opp flere ganger så det er ganske mye sprengte blodkar. Noen som vet hvor lenge jeg kommer til og ha disse sprengte blodkarene ? Det syntes ganske godt og jeg er helt rød nesten i hele ansiktet. Jeg merker det ikke så det er ikke plagsomt, men jeg ser jo syk ut og jeg har ikke veldig lyst og jobbe i morgen når jeg ser slik ut =/ Anonymous poster hash: 25d88...a58 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Jeg vet ikke om det er permanent eller om det går vekk, for jeg finner ingen "hjemme behandling" av sprengte blodkar. det eneste jeg finner da jeg søker på det er bare massevis av sider som kan fjerne dette med laser. Anonymous poster hash: 25d88...a58 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Det går bort, men ikke til i morgen. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Du er merkbart bedre imorgen. Men du børe vente 7-12 dager før du kaster opp igjen. Det er ca den tiden det tar for fullstendig helbredelse. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Da har off topic og misforstått humor tatt veien ned i dass.Ha en fin kveld videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå