117163 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 bilen er en nissan skyline gtr. bilen starter fint når den er kald.men når den er varm så er det litt tungstartet. ( må gi gass) noen formeningen om hva dette kan vere ? dysene er opgradert og bilen mappet. kan det ver at det er mappinga som gør at den rett og slett for for mye bensin ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Teorien din vet jeg ikke noe om. Jeg har imidlertid hatt det samme problemet med min originale MX-5, og da var det en defekt temperatursensor som gjorde at den automatiske chocken aldri lukket seg, og dermed pøste inn alt for mye bensin ved varm-start. Lenke til kommentar
117163 Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 fikk koblet opp pc og det har tydlig skjedd ne med mappinga. den fårå 20 prosent for lite drivstoff. ifølge han som mappet mente han det kunne vere luftlekkasje på insugsiden. har trykktestet systemet nå. fant ingenting.. noen andre tips ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå