Linepusle Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Takk for vellykket treff i bedre vær enn forventet - som vanlig - og med svært så fint lys. Turen gikk fra Trondheim sentralstasjon, langs promenaden ytterst mot sjøen og over den nye gang- og sykkelbrua over Skanseløpet, en helt ny svingbru. Den var jo ganske fin, da, selv om man ble litt sjøsyk av å se på gelenderet... Til slutt var det godt med en prat over mat og kaffe på Lille Skansen. Veldig hyggelig - også som vanlig. Ikke den helt store fangsten i dag, og jeg har med et par fra før og etter treffet. 1. Portal 2. Bare hendene igjen 3. Seil i fjorden 4. Oransje striper 5. Promenade 6. Svingbrua 7. Fyrlykta 8. Dt mørkner Endret 1. november 2014 av Linepusle Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Takk alle for en fin dag! Pent lys også enda en gang, helt utrolig. Så flotte bilde Linepusle, spesielt nr. 1, 3 og 7. Noen av mine: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Takk for flott foto vandring. Og takk til Freja som sov hele turen slik at jeg fikk knipset litt. Liker spesiellt godt: Line Pusle 1,3,4 Helena 2, 3,5 Hilsen,Freja & Hagen 1 2 3 4 5 6 7 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Så mange flotte bilder dere har tatt - været var ypperlig, jeg gikk alene i sporene etter dere - og det ble ikke så mye fotografering: Det var mørkt på hjemveien: Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) det ble en flott og hyggelig treff i går! jeg tok heller ikke så mange bilder. Noen av mine favoritter Linepuls: 5 og 8 Helena: 2 og 5 RambaZamba: 2 og 5 RandiA: fine kveldsbilder (synd at du ikke fikk med treffet) mine bilder: 1. 2. 3. 4. 5. 6. Endret 7. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Fin fangst denne gangen, synes jeg. Helena: 2, 5 og 6 Hagen: 3, 4, 5. Randi: Liker paret med hund på promenaden! Krøllx: 1 og 5(ser ut til at Andycam får seg en real dusj!) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Dere har så flote bilder alle sammen, at jeg vil ikke plukke ut noen......flinke fotografer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå