Dixon Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Er på utkikk etter noen solide gaming partnere og spille med, helst over 18 år sånn det ikke blir noe kødd.. Jeg gamer det meste av spill, kjøper nye utgivelser og spiller gjennom. Men er interessert i og spille flerspiller modus på de spill som er kommet til xbox one. Er ganske oppslukt i Destiny og kunne trengt noen og fått gjort weekly nightfall strike, weekly heroic og raids med, grinding og farming av legendary og exotics er også alltid kjekt. Add meg for og game når som helst. Gamertag: Dixon 5174 Xbox ONE Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) legger deg til, men er litt lei Destiny for tiden, men kommer nok til å ta noen weeklies og kanskje Raid. har noen exotic bountys på strikes og nigthfall Endret 2. november 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg spiller mye variert, men Destiny var noe repeterende for min del. Har uansett gamertag i signaturen. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Legg meg gjerne til også. Litt lei Destiny nå men tar det sikkert opp igjen. 37 år gammal gamer spiller det meste GT: Bytemare77 1 Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) (Dobbel post) Endret 3. november 2014 av Bytemare Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Legg meg gjerne til også. Litt lei Destiny nå men tar det sikkert opp igjen. 37 år gammal gamer spiller det meste GT: Bytemare77 Godt å se det er flere aldrende gamere her inne. Passert 35 her. Ikke fått skaffet meg Destiny enda selv, men legger deg åkke som om det er greit? Spiller det meste selv også Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Legg meg gjerne til også. Litt lei Destiny nå men tar det sikkert opp igjen. 37 år gammal gamer spiller det meste GT: Bytemare77 Godt å se det er flere aldrende gamere her inne. Passert 35 her. Ikke fått skaffet meg Destiny enda selv, men legger deg åkke som om det er greit? Spiller det meste selv også Bare fett det Driver å skal prøve å handle fra US Store nå så kan handle ennå flere spill Endret 3. november 2014 av Bytemare Lenke til kommentar
Torkilorkidorki Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 torkilorkidorki er min gamertag. Tenkte å prøve å pløye gjennom halo campaign nå. Hvis noen har lyst å bli med. 29 år. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Gamlistråden? 33 her, går mest i GTA 5 akkurat nå. Ellers har jeg Diablo 3, Forza 5, Trials, UFC, pluss pluss Si fra hvis noen vil spille! GT: Indiana Jo ness Lenke til kommentar
teNNmeEk80 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Hvis det er noen som spiller Destiny om dagen og trenger noen og ta raids og diverse med så gjerne add meg. Foreløpig en level 26 titan. Nick: tennmek80 Endret 17. desember 2014 av teNNmeEk80 Lenke til kommentar
raysv Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Bare og legge meg til, gamertag er R4y5v Lenke til kommentar
WickedZoomer Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Hei! Spiller for det meste bf4, cod aw og titanfall. Bare til og legge meg til så kan vi game sammens. Gamertag : WickedZoomer Må være over 20 år og seff på Xbox one. 32 år Akkurat kjøpt meg gta5. Endret 26. desember 2014 av Reflexpung Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Legg meg gjerne til; STEELPANTHERR tror jeg navnet er. Spiller for det meste destiny(kun lvl 17), litt forza, titanfall. Vurdere også de nye Evolve. Er 27 Endret 5. februar 2015 av Sparrk Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 29 år. Veldig lyst til å spille titanfall og bf4 med dere GT: failbarr 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Kjøpte Evolve og har spilt det litt i går og dag. Tidvis et svært artig spill, men mine erfaringer er så langt at det er artigere dersom man lager et party og spiller med andre som man har på vennelista. Så legg gjerne til Grimvarg på xbox one så kanskje vi kan spille litt sammen. Er forøvrig relativt noob i spillet, men trives så langt god som Medic. Endret 11. februar 2015 av firberblad Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Noen her som vil spille BF4 (Domination) eller Titanfall i morgen sånn ca. klokka 21.00? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå