Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Det er helt sykt hvor god Alexis er. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Welbeck har også vært god synes jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Vært ok, men jeg hater fortsatt at vi ikke har en spiss som er boksen når vi angriper. Welbeck er overalt, bortsett fra i boksen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Messisacker Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Svakt å ikke sette den, Alexis... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Kan vi ikke begynne å ta cornere kort? Vi skaper ALDRI en målsjanse på corner. Bedre at vi holder på ballen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Jævla irriterende at vi ikke leder. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Pause. Flaut at vi ikke leder. Må vinne denne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Svak førsteomgang igjen. Vi er klart det svakeste laget på å penetrere motstanderens forsvar. Blir ikke noe enklere når vi skal trille ball i fem min mens de får alle ti tilbake bak ballen... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Pause. Flaut at vi ikke leder. Må vinne denne. Jævlig flaut, men jeg hadde ikke forventet noe annet. Man kan ikke trille ball mot lag som dette. Se på Chelsea, City og United mot slike lag. De går rett på mål, får et par mål, og kampen er over. Vi må rote i 78 min før vi får en mulighet. Drittlei! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Vi er klart det svakeste laget på å penetrere motstanderens forsvar. Liverpool og Burnley er verre. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Vi er klart det svakeste laget på å penetrere motstanderens forsvar. Liverpool og Burnley er verre. For fn trøst... 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Det er jo ikke overraskende, Wenger fortsetter med det samme hele tiden. Jeg sa allerede forrige helg at dette kom til å bli en kjedelig kamp med få muligheter. Han stiller med toppet lag mot et bunnlag når vi har CL i midtuken. Wenger har ikke hørt om rotasjon.. Er slettes ikke rart folk blir skadet. Wenger må gå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Ekspertene på streamen her er enig med meg. Welbeck ligger aaaalt for langt unna boksen under hele angrepet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Welbeck lider av litt av det samme som Podolski gjør når han er på topp. Prøver for hardt og skal være overalt. Nå er ikke jeg like negativ som de fleste da jeg synes det er bedring fra sist, og jeg har vanskelig for å se at Burnley klarer å stå i mot enda en sånn omgang om vi fortsetter å presse de. Litt mer direkte, og en sugen Walcott inn etter 70 min for å løpe i stykker slitne Burnley forsvarere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Det er jo Wenger sin taktikk som er sånn. Mer en target man på topp. Det funker ikke. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Nå spiller vi latterlig dårlig Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Åtte cornere, ikke skapt noe som helst... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Få på Ramsey og Walcott raskt. Blir forbanna om gubben venter til det 80 minutt idag. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Flamini er faen den verste defensive midtbanespilleren i ligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå