Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Finasterid/Propecia?Fått Henvisning, hva nå?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

For noen måneder siden sjekket jeg hårtapet mitt hos legen og fikk en henvisning til hudlege. Jeg droppet å kontakte hudlegen fordi jeg brått ble opptatt med andre ting og følte ikke at hårtapet var så ille likevel. Men nå er det blitt ganske mye verre. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å kontakte hudlegen. Hos legen fikk jeg bare et ark med 10 forskjellige hudleger, aner ikke hvilken jeg skal velge. Vært å sjekket på nettsiden deres og ingen sier noe om hårtap, det er bare masse andre hud relaterte greier. Kan jeg bare ringe og si at jeg har henvisning fra lege?

Lurer og på om noen har erfaring med propecia? leser så mye forskjellig om det...

Anonymous poster hash: b4bbc...49d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ærlig talt så høres det ut som om du IKKE har fått henvisning til hudlege. Hadde du fått henvisning hadde hudlegen kontaktet deg ved å sende deg et brev.

Kontakt fastlegen igjen.

hahaha, hva? Hvorfor skulle jeg lyve om dette på et forum? Legen sa "Jeg kan gi deg en henvisning til hudlege" også fikk jeg 3 ark: 2 kopier av henvisningen og 1 med liste over hudleger som jeg kunne ringe

På lappen står det:

Hårtap siste 1.5 år.

US:Høy tinning uten hår mindre hår i topplokket, men ingen synlige hårfrie områder.

V/T: Ønsker hjelp til å begrense hårtapet, har allerede forsøkt noen produkter, men begrenset effekt. Ønsker henvisning til hudlege for vurdering mtp andre tiltak. Takknemlig for raske time til pas.

og så klart personlige opplysninger, navn adresse osv. Signatur og stempel fra legen.

Anonymous poster hash: b4bbc...49d

Lenke til kommentar

hahaha, hva? Hvorfor skulle jeg lyve om dette på et forum?

Jeg sa ikke at du løy, men at det kanskje hadde oppstått en misforståelse et sted.

Legen sa "Jeg kan gi deg en henvisning til hudlege" også fikk jeg 3 ark: 2 kopier av henvisningen og 1 med liste over hudleger som jeg kunne ringe

Det var dette jeg leste:

Hos legen fikk jeg bare et ark med 10 forskjellige hudleger, aner ikke hvilken jeg skal velge.

Ja, når du faktisk har henvisningen, og ikke bare arket med listen over hudleger, så kan du bare ringe til en.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...