H.A.T Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hei! Jeg er russ neste år, altså en del av førstkommende russekull og har et lite spørsmål angående valg av farge på russekort. Er rødruss og går vanlig studiespesialisering. Har bestilt rød russedress, og alt det der, men er usikker på russekortet. Syntes personlig at den rød fargen er utrolig kjedelig. Lurer derfor på om det er mulig/lovlig/sosial akseptert at jeg velger å ha for eks. grønt russekort i stedet for. Er fullt klar over at grønt i utgangspunktet er forbeholdt naturbruk e.l. men skal jo selvfølgelig skrive at jeg er rødruss på kortet. Har dessverre frist for redigering av russekort i dag, så det hadde vært kjekt å få svar litt fort På forhånd takk! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Lurer derfor på om det er mulig/lovlig/sosial akseptert at jeg velger å ha for eks. grønt russekort i stedet for.Nei. Lenke til kommentar
H.A.T Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Kort og kontant svar der ja.Vil du kanskje fortelle litt om hvorfor det er slik? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Fordi du er rødruss. 2 Lenke til kommentar
Alkathar Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Rødruss skal ha Rødruss kort. Men sprit gjerne opp med noen detaljer her og der. Korta blir du fort lei uansett hva du gjør i russetida. Legg fokuset på en artig spøk med glimt i øyet og nyt tiden. En av de bedre måneden jeg har hatt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå