aQlol Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Gamlepcen har tatt kvelden å den skal erstattes. Skal bestille fra komplett og har satt opp Støtsikker PC-eskeSteelSeries QcK mousemat,Corsair Carbide 330R Midi Tower SortCooler Master G650M, 650W PSUIntel Core i7-4790KCorsair H60 Hydro Series CPU KjølerASUS MAXIMUS VII HERO, Socket-1150Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GBGainward GeForce GTX 970 4GB PhysX CUDAKingston SSDNow V300 240GB 2.5" OEMASUS DVD Writer, DRW-24F1STGaranti 3 år - Sende inn PRIS: 13.372,- https://www.komplett.no/komplett-gamer-premium-i35-gtx970-edition/10946 dette er orginal pakken, men har byttet ut CPUen, hovedkortet, tatt med vannkjøling til CPU, noen som har noe mer forslag? Er litt over budsjettet allerede Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 noen som har noe mer forslag? Er litt over budsjettet allerede Bygge selv og spare noen tusenlapper? Lenke til kommentar
aQlol Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 noen som har noe mer forslag? Er litt over budsjettet allerede Bygge selv og spare noen tusenlapper. Tja, andre forslag? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Egentlig ikke. ville valgt en CS650/750 Psu. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hvis du kunne tenke deg å bygge selv vil du kunne velge friere ift komponenter, og få mer kvalitet for en rimeligere penge. Plukklistene til Komplett er litt begrenset .. Lenke til kommentar
aQlol Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Egentlig ikke. ville valgt en CS650/750 Psu. Har forsåvidt en 850w i den gamle pcen jeg vurderer å benytte meg av. Lenke til kommentar
aQlol Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Hvis du kunne tenke deg å bygge selv vil du kunne velge friere ift komponenter, og få mer kvalitet for en rimeligere penge. Plukklistene til Komplett er litt begrenset .. Forstår. Velger å bestille ferdigbygd og fra komplett, fordi jeg ikke er sikker på hvordan jeg gjør det selv, og da blir det slik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå