Missmacaaron Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 noen som vet hvor jeg skriver teksten jeg skal ha på headeren ? koden jeg har fått til headeren ser slik ut, lurer på hvor jeg kan skrive bloggnavnet mitt slik at jeg kan bruke det som header : } #headertext h1{ font-family: 'Signerica Medium'; /*Skrifttype på navnet i toppen*/ font-size: 84px; /*Skriftstørrelse på navnet i toppen*/ color: #484848; /*Farge på navnet i toppen*/ } bloggen ser tom ut uten noe header, sjekk ; www.missmacaaron.blogg.no Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ser ut som du har løst problemet, husk å markere tråden som løst! Lenke til kommentar
sussiii Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 noen som vet hvor jeg skriver teksten jeg skal ha på headeren ? koden jeg har fått til headeren ser slik ut, lurer på hvor jeg kan skrive bloggnavnet mitt slik at jeg kan bruke det som header : } #headertext h1{ font-family: 'Signerica Medium'; /*Skrifttype på navnet i toppen*/ font-size: 84px; /*Skriftstørrelse på navnet i toppen*/ color: #484848; /*Farge på navnet i toppen*/ } bloggen ser tom ut uten noe header, sjekk ; www.missmacaaron.blogg.no Heisann, jeg har samme problemet nå og lurer på hvordan du fikk fikset det? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Du burde lage en egen råd, men anyway! <div id="headertext"> <h1>Din tekst her!</h1>> </div> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå