K N Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Ønsker å kjøpe et skikkelig headset som jeg kan bruke til PS4. Tenker igrunn bluetooth og sikter meg mot Logitech. Testet en kompis sin som begynner å dra på åra, men fant ikke navnet. Er en del som fungerte på PS3 men som ikke fungerer på PS4, så derfor jeg spør. Har ikke funnet noe skikkelig på nettet, og lurer derfor på om noen har gode tips? Pros/cons på bluetooth vs med tråd? Ønsker 7.1 med mic Vet ikke helt hva du kan dytte inn ved siden av minijack koblingen, om det kanskje kan gjøre valget lettere? Tips tas i mot med takk Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Veldig fornøyd med Sony sitt Gold Headset (prisen tatt i betrakning) : https://www.komplett.no/sony-wireless-stereo-headset-20/808812#!tab:reviews Har ikke noe tips på Logitech, men skal du ha skikkelig gromlyd så må du sikkert finne noe i 2000,- til 3000,- klassen. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Turtle Beach kommer med nye klokker i disse tider. Stealth serien 400, 500 og 800. Har sjøl bestilt Elite 800 settet. Men venter fortsatt på en skikkelig review før jeg vet om jeg faktisk kjøper dem.https://www.youtube.com/watch?v=8quSvs71-2g Eller så gir Sony Gold mye for pengene De får du for 799,- på CDON. PS4 støtter ikke klokker via bluetooth, hvertfall ikke enda. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg er meget godt fornøyd med mine Astro A50. https://www.komplett.no/astro-gaming-a50-trdlst-bf4/795733 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Bare vær obs. På at lydkvaliteten på micken til Sony sitt gold headsett faktisk er verre enn på de medfølgende pluggene. Spilte COD med en kompis som har brukt begge en stund, og nå brukte han pluggene som fulgte med og lydekvaliteten på stemmen er flere hakk over Gold settet. Endret 10. november 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Kan også god for Sony sitt eget headset. God lyd og bra mic. Bruker det hver uke og de jeg spiller sier at den er fin og tydelig. Bare husk at det er innstilninger for hvor høy micen skal være osv i PS4 systemet. Mala har aldri likt det headsettet it seems. Men igjen, han er den eneste som er klaget på det headsettet her inne (så vidt jeg vet). Uten å ha prøvd det selv Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Turtle Beach kommer med nye klokker i disse tider. Stealth serien 400, 500 og 800. Har sjøl bestilt Elite 800 settet. Men venter fortsatt på en skikkelig review før jeg vet om jeg faktisk kjøper dem.https://www.youtube.com/watch?v=8quSvs71-2g Eller så gir Sony Gold mye for pengene De får du for 799,- på CDON. PS4 støtter ikke klokker via bluetooth, hvertfall ikke enda. hæ, har ikke ps4 støtte for bluetooth headset. Vita har jo støtte for bluetooth headset. weird Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Kan også god for Sony sitt eget headset. God lyd og bra mic. Bruker det hver uke og de jeg spiller sier at den er fin og tydelig. Bare husk at det er innstilninger for hvor høy micen skal være osv i PS4 systemet. Mala har aldri likt det headsettet it seems. Men igjen, han er den eneste som er klaget på det headsettet her inne (så vidt jeg vet). Uten å ha prøvd det selv Vel nå sitter jeg i mottaker enden, og pluggene som følger med er betydelig bedre og mer behagelig å høre på. Han som eier det er også enig, da han har gjort samme erfaring med hans lokale gjeng Bare å søke litt på youtube for noen eksempler. Du kan jo selv teste potetene med gjengen din, og be de de høre etter hva som høres best ut, eller sende stemmemeldinger burde vel også gi en pekepinn. Jeg benekter dog ikke at det er mye for pengene. Endret 10. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Til mala: Hvis du tok deg tid til å lese hva jeg skrev første gang (så hadde jeg slippet å skrive dette for 2.gang), så har jeg testet, opptil flere ganger. Bruker det ukentlig. Og de har sagt at det krystall klar lyd, og at de hører meg godt. Har også hørt på talemeldinger jeg har sendt gjennom psn. Er bare at du er den eneste her inne som klager på det. Og syntes det blir litt feil når du ikke engang har prøvd det selv. Fatter du? Du har bare hørt _en_ fyr bruke det. Her er forvørig noen gode nøytrale tester. Er vel generelt veldig positv til mikorofonen, om du sorterer etter most helpful eller most recent ser ut til å ha liten innvirkning på det. Etter å ha astro a40, syntes jeg mikrofonen er mye bedre på sony sitt enn astro sitt, fordi det var møkk. http://www.amazon.com/ss/customer-reviews/B00HVBPRUO/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt?_encoding=UTF8&ref_=dp_top_cm_cr_acr_txt&showViewpoints=1 --------------------- Til trådstarter: Bortsett fra Sony Gold Wireless headset, som er en litt rimeligere variant, så ville jeg sett på noe fra turtle beach. Jeg har ikke vært super fornøyd med Astro før. Av det jeg har lest, så har stealth serien gjort det veldig godt fra Turtle beach. Syntes fortsatt at astro er overprisa iforhold til hva du for. Turtle beach stealth 400 koster her 1200-1300 kr. Har også kun stereo. Så har du stealth 500p for rundt 1400-1500 kr, da har du surround. Så har du elite stealth 800 (nærmere 3000 kr). Der har du hele pakka + litt til. Endret 10. november 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) dobbelpost Endret 10. november 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Leste fint hva du skrev, og trenger ikke øse deg opp så voldsomt. Jeg kan gjerne poste flere youtube videoer som påpeker elendig lyd fra micen, også dårligere enn det gamle Pulse headsettet bare for å få DEG til å skjønne at det slettes ikke alltid er gull og grønne skoger med dette headsettet. Jeg trenger da ikke å ha prøvd headsettet selv, når det er jeg som sitter i andre enden og kan bedømme hvilken mic som er best? Det er jo jeg som må høre på denne micen. Men ok, noen videoer som ikke er fullt så bra og ligner på erfaringen jeg har hørt. Nå vet jeg jo ikke hvordan de faktisk har tatt opp lyden fra mic her, så det kan muligens foringe resultatet. Men om du er fornøyd med ditt headsett, er jo ingenting bedre. Jag kan sikkert finne flere også, men nå har nettet her tryna og det begynner å bli sent/tidlig EDIT: Valgte jo at videoene skulle starte der hvor mic testet, men det funket tydeligvis ikke? Mulig det er Safari som monger seg fullstendig her da.. EDIT: Og ja, det er alltid morro å fyre opp folk når de forsvarer sine kjøp Endret 10. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Avbestillte min ordre fra CDON på TB Elite 800 da det ikke er skjedd noeden siste tiden. jeg så på SpaceWorld sine sider idag de hadde 13 stk på lager. så jeg ringte til avdelingen på kongsberg for og høre om de hadde det i butikk. Dette er sånn ca hvordan den tlf samtalen gikk: Hei Jon her. jeg lurte på om dere har det nye headsettet til Turtle Beach inne. Det heter Elite 800. SW. hhhhmmm vent litt så skal vi se.. Nei vi har ingen inne til den prisen! jeg: ?... Turtle Beach Elite 800. Ser på nettsiden deres at det er inne på nettlager. Men jeg lurte på om dere har det i butikk? SW: hmmm..Nei vi har ingen Beats inne til den prisen. Mener du ørepropper eller klokker? Jeg: Ikke Beats nei. Gaming headset til PS4. Det heter Turtle Beach Elite 800. SW. Turtle Beach ja. Nå skjønner jeg. Nå skal vi se.... Det eneste vi har inne er ett sett til 1598.- kr Jeg: ok, huttetu. Takk og farvel. Kjære vene . åssen folk er det som jobber i butikker i disse dager ? Lobotomerte kadavre fra 50 åra. Eller hjernedøde 14 åringer.... Endte med og legge inn en bestilling på Elkjøp. så får eg heller vente en uke eller to... Lenke til kommentar
Daniel598 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Vet du nevnte at du ville ha bluetooth, men vil anbefale å bruke AUX headset, jeg bruker selv Razer Kraken når jeg spiller på min PS4. Alle AUX headset kan kobles til PS4 kontrollen. Endret 18. november 2014 av Daniel598 Lenke til kommentar
Josso Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Hei! Låner denne tråden litt! Jeg kjøpte det sony wireless gold headsettet sammen med min ps4, forrige uke. Til min egen overraskelse fant jeg ut at jeg må bruke briller mens jeg spiller.. sånn er det å bli gammel. Det er veldig ubehagelig å bruke det heasettet om jeg skal spille mer enn en time eller to, og da har jeg vondt bak ørene neste dag. Det er bøylene på brillene som blir pressa mot skallen min, og gjør at det "kniper" Er det noen som har noen tips eller anbefalinger som kan hjelpe meg? Eventuelt er det noen gode anbefalinger til in-ear headsett som er bra til gaming? Jeg liker mye bass, og setter pris på god lyd. Forøvrig bruker DS4 mye mer strøm med et aux headsett tilkoblet? [EDIT] Har sett litt på Razer Hammerhead Pro. Er de bra? Jeg testa noen in-ear beats by dr.dre som følgte med en HTC telefon jeg kjøpte for noen år siden, de synes jeg ikke hørtes spesielt bra ut under spilling hvertfall. Endret 23. november 2014 av Josso Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) E Hei! Låner denne tråden litt! Jeg kjøpte det sony wireless gold headsettet sammen med min ps4, forrige uke. Til min egen overraskelse fant jeg ut at jeg må bruke briller mens jeg spiller.. sånn er det å bli gammel. Det er veldig ubehagelig å bruke det heasettet om jeg skal spille mer enn en time eller to, og da har jeg vondt bak ørene neste dag. Det er bøylene på brillene som blir pressa mot skallen min, og gjør at det "kniper" Er det noen som har noen tips eller anbefalinger som kan hjelpe meg? Eventuelt er det noen gode anbefalinger til in-ear headsett som er bra til gaming? Jeg liker mye bass, og setter pris på god lyd. Forøvrig bruker DS4 mye mer strøm med et aux headsett tilkoblet? [EDIT] Har sett litt på Razer Hammerhead Pro. Er de bra? Jeg testa noen in-ear beats by dr.dre som følgte med en HTC telefon jeg kjøpte for noen år siden, de synes jeg ikke hørtes spesielt bra ut under spilling hvertfall. Er vel bare og løfte bøylene litt opp fra øra når en bruker headsett. Det gjør hvertfall jeg når jeg finner ut at eg skal ha på brillene under spilling. . Har ingen problemer med det. (Har brukt Gold siden de kom ut. Fram t.o.m. i går) Endret 25. november 2014 av duttebassen Lenke til kommentar
Josso Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 E Hei! Låner denne tråden litt! Jeg kjøpte det sony wireless gold headsettet sammen med min ps4, forrige uke. Til min egen overraskelse fant jeg ut at jeg må bruke briller mens jeg spiller.. sånn er det å bli gammel. Det er veldig ubehagelig å bruke det heasettet om jeg skal spille mer enn en time eller to, og da har jeg vondt bak ørene neste dag. Det er bøylene på brillene som blir pressa mot skallen min, og gjør at det "kniper" Er det noen som har noen tips eller anbefalinger som kan hjelpe meg? Eventuelt er det noen gode anbefalinger til in-ear headsett som er bra til gaming? Jeg liker mye bass, og setter pris på god lyd. Forøvrig bruker DS4 mye mer strøm med et aux headsett tilkoblet? [EDIT] Har sett litt på Razer Hammerhead Pro. Er de bra? Jeg testa noen in-ear beats by dr.dre som følgte med en HTC telefon jeg kjøpte for noen år siden, de synes jeg ikke hørtes spesielt bra ut under spilling hvertfall. Er vel bare og løfte bøylene litt opp fra øra når en bruker headsett. Det gjør hvertfall jeg når jeg finner ut at eg skal ha på brillene under spilling. . Har ingen problemer med det. (Har brukt Gold siden de kom ut. Fram t.o.m. i går) Takk for tips, men føler det kniper mye likevel. Nå er gold headsettet mitt veldig nytt da, så kanskje det kommer seg ved mer bruk. Hva synes du om TB 800? Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hva synes du om TB 800? Har bare fått prøvd de ut i 2,5-3-timer på BF4 foreløpig. Har ikke så mye tid til overs denne uka. Veldig god lyd med dyp og god bass. God surround lyd Veldig mye bedre en de andre Turtle Beach headsetta jeg har hatt (blant annet PX4 som jeg ikke likte noe spesielt godt).Veldig behagelige og ha på. Liker den ladekrybben veldig godt. Håper og få prøvd de mer utover i uka/ helga som kommer. Men de har jo en stiv pris da. Kan diskuteres om de er verd 2800,- norske kroner. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hva synes du om TB 800? Har bare fått prøvd de ut i 2,5-3-timer på BF4 foreløpig. Har ikke så mye tid til overs denne uka. Veldig god lyd med dyp og god bass. God surround lyd Veldig mye bedre en de andre Turtle Beach headsetta jeg har hatt (blant annet PX4 som jeg ikke likte noe spesielt godt).Veldig behagelige og ha på. Liker den ladekrybben veldig godt. Håper og få prøvd de mer utover i uka/ helga som kommer. Men de har jo en stiv pris da. Kan diskuteres om de er verd 2800,- norske kroner. Skjønner. Det er vel uansett en HELT annen liga enn gold headsettet hehe :-) Lenke til kommentar
OrcRayen Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Leste fint hva du skrev, og trenger ikke øse deg opp så voldsomt. Jeg kan gjerne poste flere youtube videoer som påpeker elendig lyd fra micen, også dårligere enn det gamle Pulse headsettet bare for å få DEG til å skjønne at det slettes ikke alltid er gull og grønne skoger med dette headsettet. Jeg trenger da ikke å ha prøvd headsettet selv, når det er jeg som sitter i andre enden og kan bedømme hvilken mic som er best? Det er jo jeg som må høre på denne micen. Men ok, noen videoer som ikke er fullt så bra og ligner på erfaringen jeg har hørt. Nå vet jeg jo ikke hvordan de faktisk har tatt opp lyden fra mic her, så det kan muligens foringe resultatet. Men om du er fornøyd med ditt headsett, er jo ingenting bedre. Jag kan sikkert finne flere også, men nå har nettet her tryna og det begynner å bli sent/tidlig EDIT: Valgte jo at videoene skulle starte der hvor mic testet, men det funket tydeligvis ikke? Mulig det er Safari som monger seg fullstendig her da.. EDIT: Og ja, det er alltid morro å fyre opp folk når de forsvarer sine kjøp ser bra ut med de headsettene der Lenke til kommentar
JensHer Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg kjøpte QH-90 for en liten stund tilbake, og er veldig fornøyd med det. Jeg spiller mest BF4, og med settings på HI-FI og Stereo hører jeg lett fottrinn og retninger osv. Jeg vet ikke hvor mye effekt det har med 7.1 surround, og om det er noen forskjell - da jeg aldri har prøvd det. Men for de som er ute etter et headset midt på treet prismessig, så har dette headsettet minst like god lyd som de best, og en suveren mic sammenlignet med de andre til denne prisen!Er ofte å finne på tilbud på CDON! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå