foenix Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg lastet ned et program som heter Driver Turbo, men det skannet bare maskinen for drivere som trengte oppdatering. Dersom jeg skulle oppdatere disse videre, måtte jeg betale for en lisensavtale. Finnes det noen andre alternativ til dette programmet som er gratis? Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Gå til hjemmesiden til produsent av maskinen eller hovedkortet ditt og last ned alle drivere gratis derfra. Mange produsenter har også programmer du kan installere som gjør dette automatisk for deg, altså sjekke om det finnes nyere oppdaterte drivere, som du kan laste ned og i mange tilfeller installeres automatisk. Hvilken maskin eller hovedkort har du? Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Fraråder ALLTID folk fra å laste ned diverse program som "skal hjelpe deg". Ofte viser det seg at disse er fulle av dritt. Følg heller rådet til SteinarN over... Lenke til kommentar
foenix Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Gå til hjemmesiden til produsent av maskinen eller hovedkortet ditt og last ned alle drivere gratis derfra. Mange produsenter har også programmer du kan installere som gjør dette automatisk for deg, altså sjekke om det finnes nyere oppdaterte drivere, som du kan laste ned og i mange tilfeller installeres automatisk. Hvilken maskin eller hovedkort har du? Jeg har et Asus P5Q-PRO hovedkort. Jeg fant denne siden der det er mulig å scanne pc-en for utdatete drivere. Er det fornuftig å la dem scanne pc-en? Endret 1. november 2014 av dagfinn99 Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Gå til hjemmesiden til produsent av maskinen eller hovedkortet ditt og last ned alle drivere gratis derfra. Mange produsenter har også programmer du kan installere som gjør dette automatisk for deg, altså sjekke om det finnes nyere oppdaterte drivere, som du kan laste ned og i mange tilfeller installeres automatisk. Hvilken maskin eller hovedkort har du? Jeg har et Asus P5Q-PRO hovedkort. Jeg fant denne siden der det er mulig å scanne pc-en for utdatete drivere. Er det fornuftig å la dem scanne pc-en? Nei, det er ikke fornuftig! Du går heller hit: http://www.asus.com/Motherboards/P5Q_PRO/HelpDesk_Download/ Velg ditt os og last ned alle driverene du måtte lyste helt gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå