Gå til innhold

Flere skin har blitt borte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har sammenheng med at nettstedene Akam.no, Hardware.no, Mobilen.no og Amobil.no nå samles på Tek.no. Du kan lese om det her: http://www.tek.no/artikler/7-grunner-til-at-vi-tror-du-vil-elske-nye-tek-no/164990

 

Derfor ble det naturlig å fjerne disse utseendene fra forumet. På sikt ønsker vi kun å fokusere på ett forumutseende, slik at vi heller kan fokusere utelukkende på videreutviklingen av det. Det er faktisk ikke så lett å måtte ta høyde for mange ulike utseender når man utvikler nye ting.

Lenke til kommentar

Jaja, det var synd. Diskusjon.no Dynamisk ser ikke ut i forhold til Hardware.no Dynamisk. :) Heldigvis funker det på samme måten i det minste.

 

Jeg vil veldig gjerne høre hva du tenker var bedre med Hardware.no-utseendet sammenlignet med Diskusjon.no-utseendet.

 

Det er Diskusjon.no-utseendet vi ønsker å fokusere på i fremtiden, i stedet for at vi må tenke på flere ulike utseender når vi legger til funksjoner eller gjør utseende-endringer.

 

Og da er det naturligvis veldig nyttig å høre hvordan dere mener Diskusjon.no-utseendet kan forbedres.

Lenke til kommentar

Er det en ting jeg savner så er det et night skin. Jeg og mange andre her er natteravner å den hvite bakgrunnen er veldig slitsomt for øynene i lengden. Noen av forum brukerene har tatt tak i dette å laget et skin du kan bruke med Stylish, men det fungerer som regel ikke like godt visst du bruker en annen nettleser enn de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jaja, det var synd. Diskusjon.no Dynamisk ser ikke ut i forhold til Hardware.no Dynamisk. :) Heldigvis funker det på samme måten i det minste.

 

Jeg vil veldig gjerne høre hva du tenker var bedre med Hardware.no-utseendet sammenlignet med Diskusjon.no-utseendet.

 

Det er Diskusjon.no-utseendet vi ønsker å fokusere på i fremtiden, i stedet for at vi må tenke på flere ulike utseender når vi legger til funksjoner eller gjør utseende-endringer.

 

Og da er det naturligvis veldig nyttig å høre hvordan dere mener Diskusjon.no-utseendet kan forbedres.

 

 

Jeg ser argumentet, absolutt, med at det er lettere å utvikle for ett skin. Jeg klarer ikke sette fingeren konkret på hva jeg likte bedre med Hardware.no. Jeg bare syns det så penere ut, rent visuelt. Har ikke oppdaget noen funksjonelle forskjeller, og det finnes vel heller ikke. Syns Hardware.no-skinnet var mer moderne og strømlinjeforma, utseendemessig. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja, vi gjorde noen mindre endringer i dag.

 

At vi fjernet "Ubesvarte tråder" og "Blogger" fra menyen kan diskuteres her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1638728

 

Jeg ser ikke for meg at vi kommer til å legge inn offisiell støtte for et mørkt forumutseende i nærmeste fremtid. Hvertfall ikke før vi har fått fjernet de to gjenværende Tek-utseendene helt.

 

Vi ønsker helst ikke å vedlikeholde flere forumutseender, men vi kan ta en vurdering på en slik versjon som "kun" krever at vi legger til et ekstra stilark.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Jaja, det var synd. Diskusjon.no Dynamisk ser ikke ut i forhold til Hardware.no Dynamisk. :) Heldigvis funker det på samme måten i det minste.

 

Jeg vil veldig gjerne høre hva du tenker var bedre med Hardware.no-utseendet sammenlignet med Diskusjon.no-utseendet.

 

Det er Diskusjon.no-utseendet vi ønsker å fokusere på i fremtiden, i stedet for at vi må tenke på flere ulike utseender når vi legger til funksjoner eller gjør utseende-endringer.

 

Og da er det naturligvis veldig nyttig å høre hvordan dere mener Diskusjon.no-utseendet kan forbedres.

 

Dere kan jo begynne med å fikse den funksjonelle feilen; den runde "prikken" til venstre for hver tråd som tar deg til første uleste post i tråden mangler. Gjelder Chrome, Firefox og Opera på FreeBSD og Ubuntu. Utrolig irriterende, og gjør skin'et ubrukelig.

Tips: dersom dere tester bedre (som i mer omfattende testing) før dere gjør endringer slik at feil unngås, så blir ikke så mange brukere irriterte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi ønsker helst ikke å vedlikeholde flere forumutseender, men vi kan ta en vurdering på en slik versjon som "kun" krever at vi legger til et ekstra stilark.

 

Øhm. Det skulle vel ikke kreve særlig mer for et hvilket som helst skin å ha et eget stilark. Men du mener sikkert egen fargepallet? :)

 

Er ikke helt solgt på det nye skinnet ennå, men er blitt for gammel til å bry meg noe særlig. Blir vandt til dette som alt annet etterhvert.

 

edit: undertegnede er teit :)

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Dere kan jo begynne med å fikse den funksjonelle feilen; den runde "prikken" til venstre for hver tråd som tar deg til første uleste post i tråden mangler. Gjelder Chrome, Firefox og Opera på FreeBSD og Ubuntu. Utrolig irriterende, og gjør skin'et ubrukelig.

Tips: dersom dere tester bedre (som i mer omfattende testing) før dere gjør endringer slik at feil unngås, så blir ikke så mange brukere irriterte.

 

Hei tingo, denne feilen oppstår tilfeldig for enkelte forumutseender som arver endringer fra andre forumutseender. Feilen er urelatert til utseendeendringer vi har gjort. Feilen kan oppstå i Gamer.no, Diskusjon.no Dynamisk og IP.Board 1000px.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=1360&st=0&gopid=6299&&do=findComment&comment=6299

 

Det er ingen klar årsakssammenheng og det skjer såpass sjelden at vi ikke ønsker bruke tid på å undersøke noe som rammer forholdsvis lite antall brukere nå og da. Men vi må få beskjed når det har skjedd.

 

De forumutseendene skal ha blitt fikset igjen i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...