Gå til innhold

Hjelp, hva skal stå på russekortet mitt?!

Misstufsa

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hva som skal stå på russekortet, så hvis du har en morsom vits,sitat/quote, gåte etc...så bare fyr løs!!!

(Fristen for å lage ferdig russekortet er 2november..)

Hjelp, hva skal stå på russekortet mitt?!

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uffda... :p Var ikke mye hjelp å få her gitt.

Google er din venn. Det er visst ingen her som kan noen vitser. Jeg er en vits, men tror ikke jeg får plass på russekortet.

Ellers så har du jo den med tomaten som skal krysse en vei og ender opp som ketchup. :whistle:

Hva med :

Utestengt av moderator pga tidlig bumping.

Jeg tok den ikke. Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Mitt forslag ble slettet. Siden forslaget ikke på noen som helst måte kan være støtende så tillater jeg meg å gjenta meg selv. Evt reaksjoner får tas på PM da jeg ikke gidder å bli redigert vekk uten at jeg selv aner hvorfor.

"Hjelp, hva skal stå på russekortet mitt?!"

Enkelt og greit.

Endret av Flodec
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er meg. (russe)kort fortalt :)

Jeg tok den ikke :p ?

Det er min dårlige humor :p

"Dette er meg, kort fortalt." og siden det står på et russekort blir det (russe)kort fortalt.

Beste er å ha noe orginalt på russekortet. Ikke skriv som alle andre: " Legen spurte hvordan jeg stiller meg til alkohol. Jeg svarte -I kø så klart!, og "Jeg så meg i speilet og så ikke ut, så jeg gikk bort til vinduet" er det jeg ofte ser på russekort. Blir veldig kjederlig i lengden.

Nå er det noen år siden jeg var russ, men jeg kunne godt tatt denne: "Simba was walking too slow so I told him to mufasa" (move faster, og Mufasa er Simbas far) Dette er min humor da, så er ikke sikkert det passer deg :)

Lenke til kommentar

Håper du finner på noe som det går ann å lese for de barna som ikke kan lese eller som barna på barneskolen kan lese uten å lære ord som ikke engang bør nevnes her!

Jobber i barnehage og når unga kommer med sin samling på sikkert 100 kort kan jeg jo ikke lese mere enn 1-2 av dem høyt!

HUSK AT DET ER BARN SOM LESER DISSE! Det er de små som samler...bør jo bli 18års grense sånn som russekortene utvikler seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Håper du finner på noe som det går ann å lese for de barna som ikke kan lese eller som barna på barneskolen kan lese uten å lære ord som ikke engang bør nevnes her!

Jobber i barnehage og når unga kommer med sin samling på sikkert 100 kort kan jeg jo ikke lese mere enn 1-2 av dem høyt!

HUSK AT DET ER BARN SOM LESER DISSE! Det er de små som samler...bør jo bli 18års grense sånn som russekortene utvikler seg.

Russekortene har vel sin opprinnelse som noe man deler ut til medruss - at unger samler på dem får være deres (eller foreldrenes) regning :)

Forøvrig er det i praksis 18-årsgrense på russekort i og med at det er kun RUSSEN som får disse laget. Her må heller foreldrene passe på så ikke barna maser hull i hodet på russen.

Håper jeg ikke ødela internettironi her... :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...