Gå til innhold

[PL]Newcastle - Liverpool (lør 01/11 13:45)

AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg er for gult på begge, i grunn. Noe de britiske kommentatorene tydeligvis var enige i, siden de kommenterte begge situasjonene og mente det var, vel, gule kort.

Hvis man ikke føler de to der er direkte røde kort bør man finne noe annet å se på, så de to kommentatorene må være blind.

Ene er på nivå med Rooney sin nedsparking bakfra, ren vold, verken mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er igrunn enig. Det er veldig oransje. Forandrer ikke det faktum at Owen + hvem faen ellers som kommenterte mente det var gult.

Owen hadde fri. Robbie Savage tok over i dag.

Når det er sagt kunne begge fint blitt rødt for min del. Stygge taklinger.

Lenke til kommentar

Uansett hva han føler for Liverpool så er det mye bedre enn Newcastle, han er ikke akkurat fornøyd med hvordan han ble behandlet etter den idiotiske måten han stakk på. Har sett kamper hvor han som kommentator har kommet med subtile men negative bemerkninger mot fans/klubb.

Ahh. Da så. Vanskelig å høre nøyaktiv hvem som snakker med ørebetennelse i begge ørene.

Sissoki er veldig oransje, jeg hadde ikke klaget om det ble rødt. Janmaat sin mener jeg fremdeles hadde vært strengt med rødt.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Deilig å se Balotelli i dag. Hadde vel et touch på ball innenfor Newcastles 16. meter eller noe sånt. Eller var det bare i andre omgang? Vel, samme det. Han brukte uansett det meste av tiden ute på kantene. Morsomt. Jeg har sjeldent sett en mer malplassert spiller på et PL-lag.

BR må da se det samme. Han er spiss og skal være den som scorer. Han løper ikke livet av seg heller akkruat for å komme i posisjoner etter å ha passet ballen. Men fæl kamp mot et fælt Newcastle-lag. I fjor hadde dette vært storseier. AT Newcastle har 4 strake seire er rart.

Lenke til kommentar

Kampen i dag var totalt katastrofe! Dårligste kampen denne sesongen. Offensivt funket ingenting. Tror vi bare noterte oss for én sjanse i løpet av hele kampen! Forsvaret er også fortsatt et sørgelig kapittel og også skylden for at vi slapp inn baklengsmålet. Jeg er desverre fullt enig i Alsaker som sa at det er en liten krise i Liverpool for tiden! :(

*snip*

*snip*

Grusomme

Horribelt! Bare flaks at Balotelli og Allen ikke fikk alvorlige skader!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...