Gå til innhold

[PL]Newcastle - Liverpool (lør 01/11 13:45)

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at Danielzu feirer like hardt som resten av Newcastlesupporterne nå. Det må føes godt og ha konvertert til Newcastle i løpet av sesongen, sånn som dette går. Gratulerer til Danielzu, Gynekologen, Fresh Prince, Hulk og alle andre Newcastlesupportere på forumet.

Abeid har hatt en sinnsyk utvikling. Ble regnet som et stort talent da han kom, men var ikke annet enn en eneste stor skuffelse gang på gang på gang. Men nå h ser han jo ut som en helt annen spiller. Låneoppholdet i Panathinaikos har vært sykt vellykket. Var rett og slett stor i dag, og banens beste for min del, men Colo som en god nummer 2.

Og Ayoze fortsetter å imponere. Helt greit og komme fra Tenerife i Segunda Division og senke både Tottenham og Liverpool i løpet av to kamper.

Sånn ellers var det lite å rope hurra for i kampen. Bra defensivt, men blir alt for feige, og kjører ikke på offensivt før 65 minutter spilt. Utrolig skuffende. Men seier er seier.

Endret av Jack Burton
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg regner med at Danielzu feirer like hardt som resten av Newcastlesupporterne nå. Det må føes godt og ha konvertert til Newcastle i løpet av sesongen, sånn som dette går. Gratulerer til Danielzu, Gynekologen, Fresh Prince, Hulk og alle andre Newcastlesupportere på forumet

Takk takk. :)

Lenke til kommentar

Flaut å tape mot Newcastle som er like farlig som en pakke med Lambi toalettpapir.

Kan ikke huske å sett Liverpool så tannløse på mange mange år.

Selv om de to 200% utvisninger som Newcastle skulle ha hatt så hadde vi nok ikke vunnet

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Flaut å tape mot Newcastle som er like farlig som en pakke med Lambi toalettpapir.

Kan ikke huske å sett Liverpool så tannløse på mange mange år.

Selv om de to 200% utvisninger som Newcastle skulle ha hatt så hadde vi nok ikke vunnet

Haha, dere har vært under pari de siste kampene. For avhengig av Daniel at det ekke mulig. Elendig spillerkjøp i sommer også. Erstatte Suarez med halve Saints og Ballo er lite å skryte av.

Lenke til kommentar

Hvilke situasjoner skulle det vært rødt kort? Jeg så på engelsk stream, og de mente tydeligvis ikke at det var noen situasjoner som burde vært rødt. Janmaat vs Balotelli?

Sissokos taking rett i leggen på Allen. Soleklart rødt kort. Nedslaktingen av Balotelli, soleklart rødt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er for gult på begge, i grunn. Noe de britiske kommentatorene tydeligvis var enige i, siden de kommenterte begge situasjonene og mente det var, vel, gule kort.

Den på Balotelli kan "forsvares" med at ballen var der, så den kan jeg gå med på. Taklingen på Allen var med strak fot, knottene rett ut og rett i leggen. Rødt kort uten tvil. De taklingene må vi få bort fra fotballen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Alle lag kan ha "kontroll" på kampen når de bare står i forsvar og dytter ball. Elendig taktikk og utrolig tannløst av Liverpool. All glød og gnist forsvant med Suarez!

Og Sturridge.

BR bør kjøre med to spisser fremover for dette fungerer ikke.

Lenke til kommentar

Deilig å se Balotelli i dag. Hadde vel et touch på ball innenfor Newcastles 16. meter eller noe sånt. Eller var det bare i andre omgang? Vel, samme det. Han brukte uansett det meste av tiden ute på kantene. Morsomt. Jeg har sjeldent sett en mer malplassert spiller på et PL-lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...