Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Liker det jeg ser fra liverpool nå Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Igjen er det samhandling som svikter. Det gjøres altfor enkle pasningsfeil. Newcastle er ikke gode i andreomgangen, men blir ikke straffet for middelmådigheten sin. Liveprool får i grunn spille som de vil, men pasningskvaliteten og bevegelse uten ball er nokså dårlig. Det begynner å se litt stygt ut for min spådde formtopp for Liverpool i løpet av november Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Ayoze! Daaaaaaaaaaamn!!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jaaaaaaaaaa! Perez! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Liker det jeg ser fra liverpool nå Det gjør jeg og! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Liker det jeg ser fra liverpool nå Det gjør jeg og! Nepe Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Herregud. Man skal tape for et så dårlig lag som Newcastle. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Håpløst av Moreno. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Nå er Moreno storslagen! Inn med Super- Ricky Endret 1. november 2014 av TurtelWar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå