oOF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Mignolet, Johnson, Lovren, Skrtel, Moreno, Gerrard, Allen, Henderson, Coutinho, Sterling, Balotelli. Benk: Jones, Toure, Manquillo, Lallana, Can, Lambert, Borini. Ingen Borini fra start og Balo som ensom spiss igjen. Forventingene daler nedover. Allen fra start har mye å bevise, ellers bra lag. Sliter med forstå hvorfor BR flatt ut nekter å starte med to spisser. Balotelli fungerer jo overhodet ikke som enslig spiss så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Fuck off,allen Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Kunne vært straffe det Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Næh. Ville vært utrolig billig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Der var vi heldige, syns jeg. Kunne godt dømt straffe. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Kan ikke være mange lag som har lavere gjennomsnittshøyde enn Liverpool. Tror Newcastle fort kan få en scoring fra innlegg. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Gerrard falt helt sammen etter Ba episoden? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hva gjorde Allen?Først mistet han ballen på en veik måte,så kunne han skaffet dere straffe(vet aldri med pl-dommere)Så spiller han dårlig Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg synes Newcastle har vært veldig passive til nå. Lite futt fremover på banen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Bra oppmøte på st. James. Da Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Kan ikke være mange lag som har lavere gjennomsnittshøyde enn Liverpool. Tror Newcastle fort kan få en scoring fra innlegg. Liverpool mangler litt på fysikken ja. Lett å se det mot f.eks Man City. Nå spiller de den jævla bakoverfotballen igjen. Typisk Liverpool i svak form. Endret 1. november 2014 av oOF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Obertan Ute Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Den dagen jeg skulle bli skuffa over at Obertan må ut trodde jeg aldri skulle komme Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Det ville vært helt uvirkelig å si dette i fjor, men det er kjipt å miste Obertan. Har jo vært relativt god i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Aarons er drittkjapp,gruer meg litt å se han løpe på kanten Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Glen Johnson har begynt fryktelig svakt! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Johnson er så dårig! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Aarons er beast! Fremtidig stjernespiller han der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Taylor ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå