Espp Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Om han går for det eller ikke betyr ikke en dritt. Fella sparker han ned bakfra. Soleklar straffe. Soleklart rødt kort. Den første gode avgjørelsen til Oliver i dag. Endret 2. november 2014 av Espp 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) for noe tull, om det hadde vært straffe så hadde det faen meg vært billig. såvidt borti aguero. det er så mange tåpelige anti-united folk her inne at jeg får vondt. Endret 2. november 2014 av Apox 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Uavhengig om det skulle vært rødt eller ei, utrolig synd for kampen sin del. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Fyfaen. SELVFØLGELIG. JÆVLA DRITTDOMMER. lol Hva lol? Smalling får kort for samme som Balotelli gjorde igår, men han fikk ikke en advarsel engang. City har ikke fått et eneste gult kort når de burde ha hatt minst to. Altså, hvilken idiot av en spiller takler slikt når han allerede har gult. Det er faen meg helt hodeløst og flaut av Smalling. Altså, når har jeg sagt noe om den taklingen? Jeg skrev senere at dommeren allerede har gitt ut flere gule til oss, mens City-spillerne nærmest får gjøre hva de vil. Smalling fikk gult for det samme som Balotelli ikke fikk gult for. Hvor er lista egentlig? Sier ikke at han ikke skulle ha fått rødt for taklingen, men man ser jo hvem dommeren er mest streng mot. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Mange ting som er irriterende så langt idag, men at Shaw 2 ganger har hatt muligheten til å trille Di Maria på blankt, og hevet begge mulighetene rett i dass, er forbi irriterende. Våkn opp, jævla søppelhue. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er jo helt latterlig, er ikke i nærheten av straffe, aguero får en liten nuss på hælen, faller sammen som et korthus. Aldri i verden straffe. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Og, Rojo på ball. Lekkert forsvarsspill. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 City snytt for straffe igjen. Hva holder Oliver på med? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Fyfaen. SELVFØLGELIG. JÆVLA DRITTDOMMER. lol Hva lol? Smalling får kort for samme som Balotelli gjorde igår, men han fikk ikke en advarsel engang. City har ikke fått et eneste gult kort når de burde ha hatt minst to. Altså, hvilken idiot av en spiller takler slikt når han allerede har gult. Det er faen meg helt hodeløst og flaut av Smalling. Altså, når har jeg sagt noe om den taklingen? Jeg skrev senere at dommeren allerede har gitt ut flere gule til oss, mens City-spillerne nærmest får gjøre hva de vil. Smalling fikk gult for det samme som Balotelli ikke fikk gult for. Hvor er lista egentlig? Sier ikke at han ikke skulle ha fått rødt for taklingen, men man ser jo hvem dommeren er mest streng mot. Det er så jævla teit å si at dommere har en agenda mot et lag. Faen meg noe av det verste jeg vet 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Uavhengig om det skulle vært rødt eller ei, utrolig synd for kampen sin del. Enig. Alltid kjedelig når slike kamper blir ødelagt av røde kort. Urutinert av Smalling. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 City snytt for straffe igjen. Hva holder Oliver på med?Tror du skal gå til anskaffelse av enten linser eller briller. Rojo på ball. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Fyfaen. SELVFØLGELIG. JÆVLA DRITTDOMMER. lol Hva lol? Smalling får kort for samme som Balotelli gjorde igår, men han fikk ikke en advarsel engang. City har ikke fått et eneste gult kort når de burde ha hatt minst to. Altså, hvilken idiot av en spiller takler slikt når han allerede har gult. Det er faen meg helt hodeløst og flaut av Smalling. Altså, når har jeg sagt noe om den taklingen? Jeg skrev senere at dommeren allerede har gitt ut flere gule til oss, mens City-spillerne nærmest får gjøre hva de vil. Smalling fikk gult for det samme som Balotelli ikke fikk gult for. Hvor er lista egentlig? Sier ikke at han ikke skulle ha fått rødt for taklingen, men man ser jo hvem dommeren er mest streng mot. Det er så jævla teit å si at dommere har en agenda mot et lag. Faen meg noe av det verste jeg vet Hvis du hadde sett hele kampen så hadde du nok sett at flere av CIty-spillerne hadde fortjent et gult kort. Agenda eller ikke. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er jo helt latterlig, er ikke i nærheten av straffe, aguero får en liten nuss på hælen, faller sammen som et korthus. Aldri i verden straffe.Liten nuss? Han sparker etter ball og treffer fot. Ikke noe å diskutere. Soleklar straffe! 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 for noe tull, om det hadde vært straffe så hadde det faen meg vært billig. såvidt borti aguero. det er så mange tåpelige anti-united folk her inne at jeg får vondt. Det balanseres vel greit opp mot mengden united-folk det da ? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 United heldige nå. For hva? Taklingen på Toure? Rojo er på ball. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Kjedelig at Smalling, Jones, Evans og de andre Fulham-nivå stopperne våre skal ødelegge HVER JÆVLA KAMP. vi fikk kasta ut Cleverley i sommer, nå er det på tide å få ut Smalling. Han er drittdårlig, har ingenting i PL å gjøre. Richard Dunne nivå. Trenger to nye stoppere lett. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Alt det snakket om straffe, spiller det egentlig noen rolle? City vinner jo uansett mens van Gaal sitter likegyldig i stolen sin og løser sudoku. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Selg Smalling. Jævla kløne. To gule på 10 minutter. Går det ikke an å spille et derby uten at vi får en sendt av banen? Og dommeren, fyfaen, hvordan har ingen City-spillere fått et eneste gult?? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 United heldige nå. Fjerde tapet på rad mot City, ikke vunnet borte siden April og helt ute av kampen om topp 4. Ja kjempeheldige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg