Roger Roger Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Nice! Nå var helgen min redda allikevel etter tapet i går Reddet altså? Eg hadde vært veldig skuffet enda om ting hadde vært snudd. VELDIG skuffet. Tape mot newcastle, da hadde ikke en city seier mot liverpool veid opp for 10% av det forsmedelige tapet. Ok, godt vi er alle forskjellige da True words fra en ekte ABU. Lykke til mot Ronaldo & co. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Nice! Nå var helgen min redda allikevel etter tapet i går Reddet altså? Eg hadde vært veldig skuffet enda om ting hadde vært snudd. VELDIG skuffet. Tape mot newcastle, da hadde ikke en city seier mot liverpool veid opp for 10% av det forsmedelige tapet. Ok, godt vi er alle forskjellige da True words fra en ekte ABU. Lykke til mot Ronaldo & co. Takk for det. Lykke til i CL, dere også! Å nei, vent nå litt... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Slik som vi spilte idag med ti mann så burde vi klare 4. plassen lett Gleder meg til pool-kampen nå. Hvis formen dems holder så burde det være lett match for oss Lett match. Vi kan ha McNair og en kjegle i forsvar og fortsatt ta den kampen. Gleder meg. Shaw fortsetter den gode perioden, deilig å se at han spiller en bra kamp i dag (også). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Reddet altså? Eg hadde vært veldig skuffet enda om ting hadde vært snudd. VELDIG skuffet. Tape mot newcastle, da hadde ikke en city seier mot liverpool veid opp for 10% av det forsmedelige tapet. 9 *Manchester Utd 10 3 4 3 16-14 13 11 Newcastle ******10 3 4 3 11-15 13 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Reddet altså? Eg hadde vært veldig skuffet enda om ting hadde vært snudd. VELDIG skuffet. Tape mot newcastle, da hadde ikke en city seier mot liverpool veid opp for 10% av det forsmedelige tapet. 9 *Manchester Utd 10 3 4 3 16-14 13 11 Newcastle ******10 3 4 3 11-15 13 Du vet jo hvor City er ? Lenke til kommentar
Everket Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Bør vel bli et par kamper utestengelse? Fellaini spytter på Aguero. http://soccerlens.com/picture-video-marouane-fellaini-spitting-sergio-aguero/154573/? Endret 2. november 2014 av Everket Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Slik som vi spilte idag med ti mann så burde vi klare 4. plassen lett Gleder meg til pool-kampen nå. Hvis formen dems holder så burde det være lett match for oss Lett match. Vi kan ha McNair og en kjegle i forsvar og fortsatt ta den kampen. Gleder meg. Shaw fortsetter den gode perioden, deilig å se at han spiller en bra kamp i dag (også). Meh, trenger ikke noe forsvar. Balotelli er like tam som et nyfødt lam Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Selv om vi tapte så er jeg meget fornøyd! Utrolig gøy å spille City opp i et hjørne med 10 mann! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Slik som vi spilte idag med ti mann så burde vi klare 4. plassen lett Gleder meg til pool-kampen nå. Hvis formen dems holder så burde det være lett match for oss Lett match. Vi kan ha McNair og en kjegle i forsvar og fortsatt ta den kampen. Gleder meg. Shaw fortsetter den gode perioden, deilig å se at han spiller en bra kamp i dag (også). Meh, trenger ikke noe forsvar. Balotelli er like tam som et nyfødt lam Omtrent som Persie Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Slik som vi spilte idag med ti mann så burde vi klare 4. plassen lett Gleder meg til pool-kampen nå. Hvis formen dems holder så burde det være lett match for oss Lett match. Vi kan ha McNair og en kjegle i forsvar og fortsatt ta den kampen. Gleder meg. Shaw fortsetter den gode perioden, deilig å se at han spiller en bra kamp i dag (også). Meh, trenger ikke noe forsvar. Balotelli er like tam som et nyfødt lam Omtrent som Persie Men så har vi Falcao, Di Maria og Rooney I tillegg til BaLOLtelli så har dere Lallana og Lambert Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 ...og likevel ligger dere bak oss i tabellen Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Bør vel bli et par kamper utestengelse? Fellaini spytter på Aguero. http://soccerlens.com/picture-video-marouane-fellaini-spitting-sergio-aguero/154573/? Her syns jeg du strekker deg, samme som artikkelen. Han spytter ikke på Aguero, det renner ut sikkel som du ser bare henger der. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Om vi skulle prøvd å holde oss til trådens innhold... Det var sterkt av United å få til noen gode angrep mot slutten av kampen. Men City skulle hatt tre straffer som ikke ble dømt, dere kan ikke forvente å være like heldige i andre kamper. Om Fellaini i tillegg skulle vært utvist må dere først og fremst takke dommeren for at tapet ikke ble større. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det arbeidet United legger ned etter scoringen til City har jeg stor respekt for. De gir seg aldri, jobber beinhardt både defensivt og offensivt. United burde være fornøyd med kampen etter den innsatsen der. Smalling sin takling som leder til det andre gule kortet er bare dumt. Han vet at han har gult og da burde han være mer varsom. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Nice! Nå var helgen min redda allikevel etter tapet i går Haha herregud så patetiske fans slike som deg er. 9 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg er ikke enig i at City skulle hatt tre straffer. En hadde vært fair. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg er ikke enig i at City skulle hatt tre straffer. En hadde vært fair. Hvilken mener du er den eneste som er straffe? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Det er helt greit at City ikke fikk noen straffer idag. La oss være ærlige, DDG hadde reddet alle straffene uansett, så dommerne reddet egentlig både æren og selvtilliten til City. Endret 2. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg