Tåkefyrste Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Takk smalling for at du ødela denne søndagen. Lenke til kommentar
båten Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ja ja vi får bare si at nu starter sesongen for MU og at det blir masse poeng fremover. Og gratulere til City fansen med seier. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Det røde kortet ødela alt her. Håper ikke Smalling spiller en eneste kamp til for klubben. Utenom det så spilte vi veldig bra før det røde kortet og de siste 20 minuttene. 10 mot 11 også. Ikke akkurat pool mot Newcastle tendenser altså Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 1-0 mot City, på Etihad, med 10 spillere. Det er ikke verst egentlig! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Moderatormelding DA slutter vi av diskusjonen og holder oss til topic, sier det ikke flere ganger. Endret 2. november 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ja ja vi får bare si at nu starter sesongen for MU og at det blir masse poeng fremover. Og gratulere til City fansen med seier. Husk og gratuler Pool-fansen og, de feirer jo minst like mye om ikke mer Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 there she blows Du mener at Rooney er feit? Treig? Eg mener du er en dott. Og eg vet at kun en av oss har rett, og den personen er ikke deg. Dott. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Nice! Nå var helgen min redda allikevel etter tapet i går Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ja ja vi får bare si at nu starter sesongen for MU og at det blir masse poeng fremover. Og gratulere til City fansen med seier. Husk og gratuler Pool-fansen og, de feirer jo minst like mye om ikke mer Det skjønner eg godt, for slik Liverpool spiller for tiden kan det blir alvorlig kamp om syvende plass. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Nice! Nå var helgen min redda allikevel etter tapet i går Reddet altså? Eg hadde vært veldig skuffet enda om ting hadde vært snudd. VELDIG skuffet. Tape mot newcastle, da hadde ikke en city seier mot liverpool veid opp for 10% av det forsmedelige tapet. 5 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Slik som vi spilte idag med ti mann så burde vi klare 4. plassen lett Gleder meg til pool-kampen nå. Hvis formen dems holder så burde det være lett match for oss Endret 2. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Dette blir bra til slutt. Motgang er lettere å svelge når man ser lys i enden av tunnelen. Må bare få ut kreften i forsvaret, de gutta ødelegger for hele laget. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det der supporterintervju-greiene på TV2 burde kuttes ut. Det er bare kleint. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 there she blows Du mener at Rooney er feit? Treig? Eg mener du er en dott. Og eg vet at kun en av oss har rett, og den personen er ikke deg. Dott. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 there she blows Hahahaaha, feit? Det er han ikke. Han kan bare le av lønnen din. Prøv å løp så mye som Rooney gjorde idag. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Nice! Nå var helgen min redda allikevel etter tapet i går Reddet altså? Eg hadde vært veldig skuffet enda om ting hadde vært snudd. VELDIG skuffet. Tape mot newcastle, da hadde ikke en city seier mot liverpool veid opp for 10% av det forsmedelige tapet. Ok, godt vi er alle forskjellige da Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Nice! Nå var helgen min redda allikevel etter tapet i går Reddet altså? Eg hadde vært veldig skuffet enda om ting hadde vært snudd. VELDIG skuffet. Tape mot newcastle, da hadde ikke en city seier mot liverpool veid opp for 10% av det forsmedelige tapet. Ok, godt vi er alle forskjellige da Helt naturlig at ambisjonsnivået deres er lavere enn vårt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Til å spille mot 10 mann så City ut til å panikkspille mye mot slutten. Begynner å bli kleint med mengdene skader i United nå. Det Smalling gjorde var ubeskrivelig. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Luke Shaw er verdt hver eneste krone, var konge i dag og kommer bare til å bli bedre og bedre med årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg