Emils. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er det mulig å bomme på de sjansene... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Idag har vi ikke råd til å rote vekk 100% sjanser... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 klipp deg fellaini så kanskje du klarer å heade med hodet og ikke skuldra!!!! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 NÅ kommer gulkortene... Lenke til kommentar
båten Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Kan det bli et lite under her. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er du seriøs? For et latterlig argument du kommer med når du nevner Costa. Hykler. Er du seriøs? Costa har herjet i flere år i Liga BBVA... Nei, det har han ikke. Han herjet i én sesong. 3 Lenke til kommentar
snoopysnoop Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er du seriøs? For et latterlig argument du kommer med når du nevner Costa. Hykler. Er du seriøs? Costa har herjet i flere år i Liga BBVA... I hans verden er det nok bra PL Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg er så imponert. Jeg er så fornøyd! Det virker som at spillerne våre endelig begynner å få selvtillit igjen. Vi gir ikke opp, vi tar tilbake kampen med en mann mindre. Elsker det jeg ser! Har ikke tro på poeng, men faen det føles godt å se etter. Vi er på riktig vei igjen!! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ut med RvP, værsåsnill. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er du seriøs? For et latterlig argument du kommer med når du nevner Costa. Hykler. Er du seriøs? Costa har herjet i flere år i Liga BBVA... Før forrige sesong lå han mellom 5-20 mål. Var først når Falcao forsvant at han begynte å prestere så latterlig. Mye på grunn av Simeone omskolerte typen spiss han var. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Hadde vært legendarisk om Wilson kommer inn og redder ett poeng. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 City har tapt seg etter klysen kom inn for Milner Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jøss, RvP ut faktisk Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er du seriøs? For et latterlig argument du kommer med når du nevner Costa. Hykler. Er du seriøs? Costa har herjet i flere år i Liga BBVA... Før forrige sesong lå han mellom 5-20 mål. Var først når Falcao forsvant at han begynte å prestere så latterlig. Mye på grunn av Simeone omskolerte typen spiss han var. Ja, og da var han ikke en verdenklassespiss. Argumentet hans blir syltynt om Suárez ikke er i nærheten av verdens beste spiss når han sier at Suárez kun har hatt én syk sesong, også nevner han Diego Costa som en mye bedre spiss. Lenke til kommentar
båten Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Like det jeg ser av United nu. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Moderatormelding Og dette er ikke en tråd om hverken Costa, Suarez eller Chelsea ELLER den Spanske ligaen. Endret 2. november 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
snoopysnoop Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hvorfor går ikke fellaini skikkelig inn i duellene, han går så og si aldri opp. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg tar gjerne et poeng fra denne kampen! Kompany blir gruset av Fellaini! Deilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg