Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Valencia er så jævla forutsigbar. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Valencia suger så innmari jævlig. Dritt lei av å se på "innleggene" hans som blir blokkert hver eneste gang. Lenke til kommentar
snoopysnoop Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Sånn helt alvorlig, hva gjør egentlig Valencia på treningsfeltet? Det er kun en ting han gjør, og det gjør han jævlig dårlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hehe, tar av meg hatten for Aguero. Han er utrolig god, men jeg skjønner ikke hvorfor Costa blandes inn. Det burde heller vært: Aguero > RvP, Rooney, Falcao Aguero har alt det Costa har og litt til. Eneste negative med Aguero er skadene. Augero har ikke fysikken eller duellstyrken til Costa, men på finishing, posisjonering osv. er nok Augero bedre pdd. Han har mye bedre ballkontroll og ferdigheter også. Ja, det var det jeg mente med osv.. Augero er helt syk. Det har florert noen rykter om at Chelsea valgte Torres fremfor Augero for noen år siden. Må være det dummeste valget i moderne tid Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ikke sentre der RvP . Neida. Skyte rett på keeper. IDIOT Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Beste RVP har gjort på 1,5 år. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Welbeck idag hadde gjort en forskjell, fuck off haters Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 van Pervie, den nederlandske Super Mario Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Welbeck idag hadde gjort en forskjell, fuck off haters Nja, en stopper i verdensklasse hadde vel utgjort en større forskjell. Benatia e.l. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Aguero er verdens neste beste spiss, er bare Messi som er bedre. Zlatan rett bak. Intet sjokk at Aguero ender opp som matchvinner. Lenke til kommentar
snoopysnoop Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Welbeck idag hadde gjort en forskjell, fuck off haters en - to - tre Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Tipper RVP redder dere denne gangen også. Skulle ikke forundret meg... Lenke til kommentar
båten Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Trudde dette var et fotball forum med normale folk, men der tok jeg nok feil. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Aguero er verdens neste beste spiss, er bare Messi som er bedre. Zlatan rett bak. Intet sjokk at Aguero ender opp som matchvinner. Jeg er nøytral og er uenig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Tipper RVP redder dere denne gangen også. Skulle ikke forundret meg... Har tenkt tanken. Men slo tanken bort ganske fort og vurderte å legge meg inn på psykiatrisk. For så optimistisk må være en diagnose. Lenke til kommentar
snoopysnoop Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Aguero er verdens neste beste spiss, er bare Messi som er bedre. Zlatan rett bak. Intet sjokk at Aguero ender opp som matchvinner. Jeg er nøytral og er uenig. Jeg er nøytral og enig Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Aguero er verdens neste beste spiss, er bare Messi som er bedre. Zlatan rett bak. Intet sjokk at Aguero ender opp som matchvinner. Jeg er nøytral og er uenig. Nei, du er ikke nøytral, du mener at Suarez, som har hatt 1 skikkelig god sesong på toppnivå, er der oppe. Og det er han ikke i nærheten av. Flere foran ham på listen. Costa bla. Endret 2. november 2014 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
båten Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Vil si at Ronaldo er den beste for tida, men Aguero er magisk han og. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 FY FAEN hvor treg Rooney er blitt, en pensjonist i rullator hadde feid forbi han i oppoverbakke Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 City bør passe seg for å ikke bli for offensiv. Man Utd har jo flere gode ess å spille på fremover på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg