Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 agueeeeeeeeeeeeeeeeero Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ny soleklar straffe til City. Haha. Gleder meg til å høre Utd-fansen klage på dommeren etter kampen. Funnet frem popcorn og brus? Klar for helgens høydepunkt? Agueroooooo Que? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Og da er det over.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Der ser vi vel utrolig klart hvorfor Valencia ikke burde spille back... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 JAAAAAAAAAAAAA!!! Faen så deilig!! Ta den jævla United og deres Oliverpikk. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Der kom den. Håper vi klarer å tette igjen sånn at vi ikke slippe inn flere. Sannsynlig? Nei. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 jaja han fikk målet sitt uten å syte og filme da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Der kom'n. Lekker scoring. Aguero > Costa Hehe, tar av meg hatten for Aguero. Han er utrolig god, men jeg skjønner ikke hvorfor Costa blandes inn. Det burde heller vært: Aguero > RvP, Rooney, Falcao 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Herregud for en dømming. 1 Lenke til kommentar
snoopysnoop Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jævla smalling, mcnair og blackett skal starte ikke det skvipet av et "talent" Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg har lenge hatt ett inderlig hat for Alsaker, men tror sannelig at Semb nærmer seg i us(m)akelig kommentering. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Dette kan bli gøy, nå renner måla inn Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hehe, tar av meg hatten for Aguero. Han er utrolig god, men jeg skjønner ikke hvorfor Costa blandes inn. Det burde heller vært: Aguero > RvP, Rooney, Falcao Aguero har alt det Costa har og litt til. Eneste negative med Aguero er skadene. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 RvP har vært helt vekk. Klarer ikke holde i ball, totalt usynlig. Trenger et par kamper på benken. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hehe, tar av meg hatten for Aguero. Han er utrolig god, men jeg skjønner ikke hvorfor Costa blandes inn. Det burde heller vært: Aguero > RvP, Rooney, Falcao Aguero har alt det Costa har og litt til. Eneste negative med Aguero er skadene. Augero har ikke fysikken eller duellstyrken til Costa, men på finishing, posisjonering osv. er nok Augero bedre pdd. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 RvP er like bøtte som alltid. På tide at han benkes fremover. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Hehe, tar av meg hatten for Aguero. Han er utrolig god, men jeg skjønner ikke hvorfor Costa blandes inn. Det burde heller vært: Aguero > RvP, Rooney, Falcao Aguero har alt det Costa har og litt til. Eneste negative med Aguero er skadene. Augero har ikke fysikken eller duellstyrken til Costa, men på finishing, posisjonering osv. er nok Augero bedre pdd. Han har mye bedre ballkontroll og ferdigheter også. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 I kamper som dette skulle vi hatt Welbeck. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Noen ganger er det like morsomt å lese på dette forumet som kommentarfeltet på dagbladet. I dag er en av de gangene Endret 2. november 2014 av Veritas_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg