AllFather Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Stygg takling men det var også den United taklingen rett etterpå. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Burde vært fri til United først og City etterpå. Unødvendig kraft i begge.. Nå blir det ekstra gøy. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Sett litt for mye på Jones denne Rojo... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Gud så jeg savner Welbeck han hadde gjort en mye bedre jobb enn RvP i dag. Dere som er glad at han forsvant, ta dere en bolle. Tar meg gjerne mange boller. Så senest på arsenalkampen i går og tenkte fy flate så glad jeg er han er borte. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Begynner det å bli tynt bak der. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Og da var det enda en ny kombinasjon bak der. McNair og Carrick... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Carrick og McNair tror jeg absolutt ingen i verden bruker som stopperpar. Huff.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Fikk Rojo lystgass eller noe? Så helt fjern ut. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 City har vært ganske tannløse med noen hederlige unntak, anser poengmulighet for 25%. McNair er flink, liker han, jeg Ingen andre storklubber hadde satt på en unggutt på den måten, er stolt over måten klubben drives. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Haha en liten guttunge og en midtbanespiller i forsvar. Vær så god, City! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Sett litt for mye på Jones denne Rojo... Utrolig nok går han av banen med skade og ikke kort. Fyren har vel omtrent like mange kort i karrieren som kamper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Haha en liten guttunge og en midtbanespiller i forsvar. Vær så god, City! Må ikke glemme Valencia! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 City har vært ganske tannløse med noen hederlige unntak, anser poengmulighet for 25%. McNair er flink, liker han, jeg Ingen andre storklubber hadde satt på en unggutt på den måten, er stolt over måten klubben drives. De andre klubbene vet at det er lurt å ha gode forsvarspillere også.. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Aguero filmer igjen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ingen andre storklubber hadde satt på en unggutt på den måten, er stolt over måten klubben drives. LvG hadde jo ikke akkurat så mye valg, da.. Men for all del, vær så stolt du vil. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Gud så jeg savner Welbeck han hadde gjort en mye bedre jobb enn RvP i dag. Dere som er glad at han forsvant, ta dere en bolle. Tar meg gjerne mange boller. Så senest på arsenalkampen i går og tenkte fy flate så glad jeg er han er borte. Forskjellen på Welbeck og RvP i dårlig form er at man i det minste får 110% innsats fra Welbeck, mens RvP bare blir helt statisk som han har vært i alle kamper i år utenom kampen mot Chelsea. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Var på tide med et gult der. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 City har vært ganske tannløse med noen hederlige unntak, anser poengmulighet for 25%. McNair er flink, liker han, jeg Ingen andre storklubber hadde satt på en unggutt på den måten, er stolt over måten klubben drives. Tror ikke vi hadde gjort der hvis det ikke var for skade på: - Evans - Jones - Rojo Og Smalling utvist. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) fytti helvette som de city spillerne roper på straffe da. Gud så jeg savner Welbeck han hadde gjort en mye bedre jobb enn RvP i dag. Dere som er glad at han forsvant, ta dere en bolle. Tar meg gjerne mange boller. Så senest på arsenalkampen i går og tenkte fy flate så glad jeg er han er borte. Forskjellen på Welbeck og RvP i dårlig form er at man i det minste får 110% innsats fra Welbeck, mens RvP bare blir helt statisk som han har vært i alle kamper i år utenom kampen mot Chelsea. Ja jeg hører det argumentet blir brukt, men hva i allverden har det å si når 110% innsats fortsatt er rævva? Endret 2. november 2014 av Apox Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Haha, herregud så heldige United er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg