Mr. President™ Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Premier League 02/11-2014 - 14:30 - Etihad Stadium TV 2 Sport Premium / TV 2 Sumo Derby-day! Shitty vs United Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Gleder meg sinnsynkt til denne kampen! Har virkelig trua på seier nå!(som alltid...) Sannsynlig XI anyone? 1-3 E: 1-3, og ikke 3-1 Endret 31. oktober 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Håper City rævpuler United så hardt at det renner blod ut av alle kanter <3 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) 4.15 i odds på United anser jeg som GOD verdi! City med dårlig form hvor de kun fikk uavgjort mot CSKA Moskva og tapte både mot West Ham og Newcastle i de siste kampene. United viste storform og forsvaret deres var ti ganger bedre mot Chelsea sist helg enn det har vært hele sesongen. Smalling og Rojo er en fin midtstopperduo. Så lenge Jones holder seg unna startelleveren bør det bli mindre tull og tabber. Smalling var meget god mot Chelsea! David Silva er ute med skade og en utrolig viktig spiller som skaper sjanser for City. Akkurat det hjelper ikke på når de er så formsvake som de har vært den siste tiden. Jeg anser Chelsea som et bedre lag enn City per dags dato, og forsvaret dems er mye bedre. Med alle sjansene United hadde mot Chelsea, bør de klare å score mot City som ikke har vært helt stødig bakover. Kuppong levert! Endret 31. oktober 2014 av Adrax Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Man City suger, så der blir det borteseier. 0-3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) @Adrax Håper du har rett, men disse derby-kampene lever vanligvis sitt eget liv. Tror mentaliteten hos spillerne blir viktigst denne kampen. Spesielt Rooney blir dermed viktig. Ikke bare er han den spilleren som vanligvis jobber mest i slike storkamper, men jeg tipper at han hadde elsket å markere comebacket sitt med en scoring og som en unnskyldning for det røde kortet Endret 31. oktober 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 @Adrax Håper du har rett, men disse derby-kampene lever vanligvis sitt eget liv. Tror mentaliteten hos spillerne blir viktigst denne kampen. Spesielt Rooney blir dermed viktig. Ikke bare er han den spilleren som vanligvis jobber mest i slike storkamper, men jeg tipper at han hadde elsket å markere comebacket sitt med en scoring og som en unnskyldning for det røde kortet Skal jeg være helt ærlig tror jeg det er best Rooney ikke spiller. United ser ut til å klare seg bedre når han ikke er på banen faktisk. RvP hadde en god del sjanser mot Chelsea og var nære scoring flere ganger. Vi alle vet at RvP ikke har vært optimal, men jeg foretrekker han foran Rooney. Sistnevnte jobber hardt, men det er liksom noe som ikke funker mellom han og laget. Dessuten skal man også tenke på at Rooney kun har scoret 3 mål denne sesongen og alle var på hjemmebane. Også er han nettopp kommet fra skade.. RvP står også med 3 mål, men han har i det minste scoret på bortebane. Men som du sier, disse kampene lever sitt eget liv og det handler mye om mentalitet. Hvis Van Gaal stiller med samme laget som forrige helg tror jeg United skal ha en god sjans her! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 LvG sa at Rooney aldri var skadet så får vi håpe det er sant. Rooney har vært bedre, men han scorer "alltid" mot City så man vet aldri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Heia den som vinner, buksa full av kvinner. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Aldri i verden om United vinner. Beste håpet er uavgjort. Det tror eg blir veldig tøft! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 We are Man United! Selvfølgelig vinner vi! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Det her er en såkalt win-win-win kamp. Vinner United er det bra, siden da kan Chelsea få en god luke. Blir det uavgjort så er det snakk om 1 poeng til begge lag bare. Vinner City så betyr det at United taper. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Vinner City så betyr det at United taper. Helt Einstein jo. 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Kalkulert den, men er alltid morsomt det. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Håper City rævpuler United så hardt at det renner blod ut av alle kanter <3 Får satse på at Real gjør det samme med Liverpool, igjen. 5 Lenke til kommentar
båten Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Blir nok en bra kamp i morra, måtte det beste laget vinne og ikke noen dårlige dommer avgjørelser bli telende for resultatet. Og med det mener jeg MU måtte ha vunnet med 3 mål, har vært Konge. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har ingen forventninger til denne. Alt annet enn tap er en bonus. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er det noen steder på majorstuen der de sender kampen? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Highbury viser vel det meste av kamper iallefall. Ligger vegg i vegg med Kiwi butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg