Gå til innhold

Kamptråd: Manchester City vs Manchester United

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4.15 i odds på United anser jeg som GOD verdi!

City med dårlig form hvor de kun fikk uavgjort mot CSKA Moskva og tapte både mot West Ham og Newcastle i de siste kampene.

United viste storform og forsvaret deres var ti ganger bedre mot Chelsea sist helg enn det har vært hele sesongen. Smalling og Rojo er en fin midtstopperduo. Så lenge Jones holder seg unna startelleveren bør det bli mindre tull og tabber. Smalling var meget god mot Chelsea!

David Silva er ute med skade og en utrolig viktig spiller som skaper sjanser for City. Akkurat det hjelper ikke på når de er så formsvake som de har vært den siste tiden.

Jeg anser Chelsea som et bedre lag enn City per dags dato, og forsvaret dems er mye bedre. Med alle sjansene United hadde mot Chelsea, bør de klare å score mot City som ikke har vært helt stødig bakover.

Kuppong levert! :D

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

@Adrax Håper du har rett, men disse derby-kampene lever vanligvis sitt eget liv. Tror mentaliteten hos spillerne blir viktigst denne kampen. Spesielt Rooney blir dermed viktig. Ikke bare er han den spilleren som vanligvis jobber mest i slike storkamper, men jeg tipper at han hadde elsket å markere comebacket sitt med en scoring og som en unnskyldning for det røde kortet :)

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

@Adrax Håper du har rett, men disse derby-kampene lever vanligvis sitt eget liv. Tror mentaliteten hos spillerne blir viktigst denne kampen. Spesielt Rooney blir dermed viktig. Ikke bare er han den spilleren som vanligvis jobber mest i slike storkamper, men jeg tipper at han hadde elsket å markere comebacket sitt med en scoring og som en unnskyldning for det røde kortet :)

Skal jeg være helt ærlig tror jeg det er best Rooney ikke spiller. United ser ut til å klare seg bedre når han ikke er på banen faktisk. RvP hadde en god del sjanser mot Chelsea og var nære scoring flere ganger. Vi alle vet at RvP ikke har vært optimal, men jeg foretrekker han foran Rooney. Sistnevnte jobber hardt, men det er liksom noe som ikke funker mellom han og laget.

Dessuten skal man også tenke på at Rooney kun har scoret 3 mål denne sesongen og alle var på hjemmebane. Også er han nettopp kommet fra skade.. RvP står også med 3 mål, men han har i det minste scoret på bortebane.

Men som du sier, disse kampene lever sitt eget liv og det handler mye om mentalitet. Hvis Van Gaal stiller med samme laget som forrige helg tror jeg United skal ha en god sjans her! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...