Evil-Duck Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg har en "Pid" nøkkel å gi bort på Steam. Takker 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Jeg har også en PID nøkkel, send meg PM Lenke til kommentar
jonerlend Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Om noen fler har witcher-nøkler å gi bort, ta kontakt:) Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Forresten, Pid Giveaway: http://www.eurogamer.net/articles/2015-08-17-200-000-free-steam-games-up-for-grabs Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Om noen fler har witcher-nøkler å gi bort, ta kontakt:) Ditto! Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Har en ekstra steam nøkkel til "A Story About My Uncle". Send meg PM Edit: Gitt bort.. Endret 19. august 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
Super Shrek Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg har "Guns of Icarus Online". Send meg en PM hvis du vil ha den. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 28. august 2015 Forfatter Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Age of Empires II HD Edition: The Forgotten Expansion Dette er en DLC til "Age of Empires II HD Edition". Man må ha hovedspillet for å få noen nytte av denne DLC. Jeg regner med det neppe er stor rift om denne. Så jeg legger bare ut nøkkelen i klartekst her. Men som vanlig; Si helst ifra her i tråden, eller til meg på PM om du har tatt nøkkelen, eller har prøvd å redeem'e uten hell. Så sletter jeg nøkkelen her, slik at ikke andre trenger kaste bort tiden. MIQJH-0MXFB-FBVIY Edit: Så mye vet jeg. Endret 28. august 2015 av Gabri3L 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 snip Takk Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Stealth Inc 2: A Game of Clones: Humble Deluxe Edition er gratis på humblebundle.com fram til 31 august. https://www.humblebundle.com/store/p/stealthinc2_agameofclones_freegame Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Har en kode til Dragon Age : Inquisition sin Gift pakke : *Each Pack includes: The Avvar Mixed Draft mount, a proud and adaptable variant of the breed; this horse is uniquely trained by a master. *The Amulet of Martial Determination which is uniquely enchanted to enhance your constitution and optimize ability. *The Dragon Age Multiplayer chest, to aid in your co-operative adventures. Gir den først og fremst ut til de som har bidratt i tråden her ved å gi hvis ikke så bare gi et ønske om koden så gir jeg den bort i løpet av i morgen kveld til en tilfeldig utvalgt. *Gitt bort , burde vel egentlig ha nevnt at jeg også hadde en ekstra nøkkel til DA 1 , denne ble gitt bort til samme person som tok kontakt på pm. Endret 10. september 2015 av Malvado Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Har en nøkkel til Primal Carnage, send PM Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Liker ikke at humble bundle har startet å gi ut spillkodenne i steam "pakker" som gjør slik at en ikke kan gifte eller gi bort koder for spill en allerede har Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Liker ikke at humble bundle har startet å gi ut spillkodenne i steam "pakker" som gjør slik at en ikke kan gifte eller gi bort koder for spill en allerede har Hvilken pakke? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Om du kjøper bundelen som er ute nå (https://www.humblebundle.com/) så får du de 3 forskjellige "stegene" i hver sine separate nøkler, så en singel nøkkel låse opp alle spillene i hvert steg, ikke slik somd et var før der du fikk en separat nøkkel for hvert spill edit : slik som dette Endret 19. september 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Litt dumt om det blir slik fremover ja. Jeg har ikke tatt den bundelen, så det var det jeg lurte på om det var. På den annen side så slipper man jo å legge inn hundre nøkler i steam da. Jeg tenker det kan være dette er et særtilfelle, siden alt er samme spillserien med DLC'er. Tviler på det blir samme nøkkel for et "Need for speed" sammen med et "Call of duty" for eksempel. Men som vanlig: Time will tell.. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Har fremdeles en nøkkel til Primal Carnage, Og en nøkkel til Bloodsports.TV send PM om dette er noe du har lyst på Endret 24. september 2015 av Gabri3L 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Gratis på steam i dag: Oddworld: Abe's Oddysee 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) En manns søppel er en annen manns skatt? Jeg har over 1100 spill på Steam, vanskelig å finne frem som det er om ikke jeg skal fylle på med gammel drit som jeg aldri kommer til å spille. Legger dem ut her med nøkkel i fritekst, jeg orker ikke styre med PM på så gamle greier som sikkert ingen er interessert i: The Apogee Throwback Pack (inc 4 games) Steam Key: HT72Q-5CBXD-T7PQR The Original Strife: Veteran Edition Steam Key: GA3E7-A3H52-NAYV8 Super Motherload Steam Key: 89GGC-F23HC-EMQ07 Wizardry 6 & 7 Steam Key: NIBGD-HV6W5-WBFKC Z.A.R. Steam Key: 0LJR7-62B22-HDNLY Men som vanlig; om du tar en nøkkel, eller oppdager at en er brukt, så si gjerne ifra, så stryker jeg av listen. Endret 4. oktober 2015 av Gabri3L 2 Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg sjekka Strife koden, den var ikke brukt, men det er den nå. tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå