XE800 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Takk selv for at du ga spillet et nytt hjem. Nå er det kun Real Boxing og Cargo Commander som er "hjemløs", any takers? Endret 9. april 2015 av XE800 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Får gi litt tilbake, har en steam kode til Never Alone hvis noen er interessert. Send meg en pm Edit: Gitt bort til XE800 Endret 9. april 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Fant litt mer i "rotekassa", og bumper et par fra forrige side i tråden som ingen ville ha da... PM for steam nøkkel til disse: POSTAL Deponia To The Moon Prime World: Defenders Syberia Collection Steam gifts (PM med din e-mail) for disse: Gun Monkeys Space Farmers SpaceChem Dead Island: Epidemic (open beta, så jeg vet ikke om man egentlig trenger de som gift, men de ligger nå i inventory'en min og tar plass, har vel 3 stk...) Endret 15. april 2015 av Gabri3L 3 Lenke til kommentar
Icehawki Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Gir bort steam gifts/codes, som noe av det første jeg gjør her på forumet med den nye brukeren: 2x -Reign of kings 1x -Ace of spades Da var alle tatt for denne gang! Lykke til neste gang Endret 13. april 2015 av Icehawki 3 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Fant litt mer i "rotekassa", og bumper et par fra forrige side i tråden som ingen ville ha da... PM for steam nøkkel til disse: POSTAL Deponia To The Moon Prime World: Defenders Syberia Collection Steam gifts (PM med din e-mail) for disse: Gun Monkeys Space Farmers SpaceChem Dead Island: Epidemic (open beta, så jeg vet ikke om man egentlig trenger de som gift, men de ligger nå i inventory'en min og tar plass, har vel 3 stk...) Jeg har allerede fått ett spill av deg tidligere... så føler jeg utnytter litt... Men Deponia så veldig interessant ut. Har blitt litt nyfrelst på pek og klikk spill. Så om ingen andre har vist noen interesse for det... ? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Fant litt mer i "rotekassa", og bumper et par fra forrige side i tråden som ingen ville ha da... PM for steam nøkkel til disse: POSTAL Deponia To The Moon Prime World: Defenders Syberia Collection Steam gifts (PM med din e-mail) for disse: Gun Monkeys Space Farmers SpaceChem Dead Island: Epidemic (open beta, så jeg vet ikke om man egentlig trenger de som gift, men de ligger nå i inventory'en min og tar plass, har vel 3 stk...) Tusen takk til Gabri3L for din generøsitet Da sikret jeg meg Deponia, ett spill jeg fant ut faktisk har vært på min liste over spill jeg MÅ prøve , men som jeg hadde glemt i alt annet som skjer om dagen. takker og bukker Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Fant litt mer i "rotekassa", og bumper et par fra forrige side i tråden som ingen ville ha da... PM for steam nøkkel til disse: POSTAL Deponia To The Moon Prime World: Defenders Syberia Collection Steam gifts (PM med din e-mail) for disse: Gun Monkeys Space Farmers SpaceChem Dead Island: Epidemic (open beta, så jeg vet ikke om man egentlig trenger de som gift, men de ligger nå i inventory'en min og tar plass, har vel 3 stk...) Hei! Dette så interessant ut. Er noen av dem fortsatt tilgjengelige? Ellers trader jeg CD-keys til følgende spill om noen er interesserte: Tower Wars, A Valley Without Wind 1 and 2, Orboron, Shattered Haven, Ocean City Racing, PID, Skara Starter Package, Tidalis, Clickr, Zack Zero, Gun Monkeys, Battlepaths Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Spillene som ikke er strøket har jeg enda. Send meg pm med ønskeliste. Når det gjelder bytte, synes jeg det bør opprettes en egen tråd for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Har kode til følgende som GIES bort! Dragon Age Origins Dead Space 2 Mass Effect 2 Bejeweled 3 Send meg en pm om folk er interessert. Edit: Alt er nå gitt bort. Endret 16. april 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
AlMuligMann Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Fant litt mer i "rotekassa", og bumper et par fra forrige side i tråden som ingen ville ha da... PM for steam nøkkel til disse: POSTAL Deponia To The Moon Prime World: Defenders Syberia Collection Steam gifts (PM med din e-mail) for disse: Gun Monkeys Space Farmers SpaceChem Dead Island: Epidemic (open beta, så jeg vet ikke om man egentlig trenger de som gift, men de ligger nå i inventory'en min og tar plass, har vel 3 stk...) Da sier jeg tusen takk til Gabri3L for postal! Endret 15. april 2015 av Almulimann-a292235 Lenke til kommentar
AlMuligMann Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Har kode til følgende som GIES bort! Dragon Age Origins Dead Space 2 Mass Effect 2 Bejeweled 3 Send meg en pm om folk er interessert. Edit: Alt er nå gitt bort. Tusen takk for Dead space 2! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Går igjennom humble bundle lista og har funnet et par spill som gies bort Out of the Park Baseball 14 Fieldrunners Frozen Synapse Shivah: Kosher Edition Savant - Ascent Syder Arcade The Bard's Tale Worms Reloaded Organ Trail: Director's Cut Steam key Broken Sword: Director's Cut Steam key Anomaly Korea Anodyne Greed Corp Incredipede Send pm. Endret 21. april 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Incubi Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Hei! Har ikke akkurat vært så veldig aktiv på forumet her, men tenkte en liten giveaway bør være en god start. Er fra diverse Humble Bundles, PM om det skulle være noe interessant. Hvis intet er spesifisert, anta at det er steam key. Edit: Hadde visst glemt noen Star Wars™ Jedi Knight Dark Forces IIStar Wars™ Jedi Knight™ II: Jedi Outcast™Star Wars™ Jedi Knight™: Jedi Academy™Star Wars™ Knights of the Old Republic™Star Wars™ Knights of the Old Republic™ II: The Sith Lords™Star Wars™: Dark ForcesAwesomenautsAwesomenauts Cluck CostumeBastion Battlefield 3 Origin KeyBurnout Paradise: The Ultimate Box Origin KeyBurnout Paradise: The Ultimate Box Steam KeyCapsizedCave Story+Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Steam KeyCommand & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Origin KeyCortex Command Steam KeyCortex Command Steam KeyCrysis 2 Maximum Edition Origin KeyCrysis 2 Maximum Edition Steam KeyCthulhu Saves the WorldDEFCON Multiplayer KeyDead Space Origin KeyDead Space Steam KeyDungeons of Dredmor Desura KeyDungeons of Dredmor Steam KeyDust: An Elysian TailDustforceDustforceEets Munchies Steam KeyEnglish Country TuneFEZFTL: Faster Than LightGishGratuitous Space Battles Multiplayer KeyGratuitous Space Battles Multiplayer KeyGuacamelee! Gold EditionHexcellsHotline MiamiHumble Frozen Synapse Bundle Desura KeyHumble Frozenbyte Bundle Desura KeyHumble Indie Bundle #2 Desura KeyHumble Indie Bundle #2 Steam KeyHumble Indie Bundle #3 Desura KeyHumble Indie Bundle #3 Steam KeyHumble Introversion Bundle Desura KeyIntrusion 2LIMBOLIMBOLegend of GrimrockLittle InfernoLone Survivor: The Director's CutMedal of Honor Origin KeyMedal of Honor Steam KeyMirror's Edge Origin KeyMirror's Edge Steam KeyMultimedia Fusion 2 Registration KeyMultiwinia Multiplayer KeyOffspring FlingOil RushPitiri 1977Populous Origin KeyProteusReusRocketbirds: Hardboiled ChickenSnapshot Steam KeySpaceChem Surgeon Simulator 2013The Binding of Isaac + Wrath of the Lamb DLCThe Sims 3 Date Night Key thesims3.comThe Sims 3 High End Loft Stuff Key thesims3.comThe Sims 3 Key thesims3.comThe Sims 3 Late Night Key thesims3.comThomas Was AloneThomas Was AloneTiny and Big in Grandpa's LeftoversTo the MoonTrine 2: Complete StoryVVVVVVWizorb, BIT.TRIP.RUNNER, Gratuitous Space Battles, and Jamestown Den som leter, han skal finne. Har funnet noen flere keys, men har ingen garanti for hvilke av disse som fungerer, men er sikker på at de aller fleste skal fungere. Helst merk de med "Usikre" i PM, så jeg vet hvor jeg skal finne de Zombie Shooter inMomentum Hacker Evolution:Duality Saira Your Doodles Are Bugged! Zombie Shooter 2 Hacker Evolution: Untold The Blackwell Trilogy: Remastered Eets Dino D-Day Breath of Death VII Eufloria Cthulhu Saves the World Runespell: Overture Really Big Sky Ben There, Dan That! and Time Gentlemen, Please! Scoregasm Fate of the World Nightsky Sanctum Numbus Gemini Rue A.R.E.S Extinction Agenda Trine Cities in Motion Magicka Magicka Vietnam Painkiller: Black Edition Victoria II Home Endret 8. mai 2015 av Incubi 9 Lenke til kommentar
Helhvete Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Hei! Har ikke akkurat vært så veldig aktiv på forumet her, men tenkte en liten giveaway bør være en god start. Er fra diverse Humble Bundles, PM om det skulle være noe interessant. Hvis intet er spesifisert, anta at det er steam key. Edit: Hadde visst glemt noen Star Wars™ Jedi Knight Dark Forces II Star Wars™ Jedi Knight™ II: Jedi Outcast™ Star Wars™ Jedi Knight™: Jedi Academy™ Star Wars™ Knights of the Old Republic™ Star Wars™ Knights of the Old Republic™ II: The Sith Lords™ Star Wars™: Dark Forces Awesomenauts Awesomenauts Cluck Costume Bastion Battlefield 3 Origin Key Burnout Paradise: The Ultimate Box Origin Key Burnout Paradise: The Ultimate Box Steam Key Capsized Cave Story+ Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Steam Key Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Origin Key Cortex Command Steam Key Cortex Command Steam Key Crysis 2 Maximum Edition Origin Key Crysis 2 Maximum Edition Steam Key Cthulhu Saves the World DEFCON Multiplayer Key Dead Space Origin Key Dead Space Steam Key Dungeons of Dredmor Desura Key Dungeons of Dredmor Steam Key Dust: An Elysian Tail Dustforce Dustforce Eets Munchies Steam Key English Country Tune FEZ FTL: Faster Than Light Gish Gratuitous Space Battles Multiplayer Key Gratuitous Space Battles Multiplayer Key Guacamelee! Gold Edition Hexcells Hotline Miami Humble Frozen Synapse Bundle Desura Key Humble Frozenbyte Bundle Desura Key Humble Indie Bundle #2 Desura Key Humble Indie Bundle #2 Steam Key Humble Indie Bundle #3 Desura Key Humble Indie Bundle #3 Steam Key Humble Introversion Bundle Desura Key Intrusion 2 LIMBO LIMBO Legend of Grimrock Little Inferno Lone Survivor: The Director's Cut Medal of Honor Origin Key Medal of Honor Steam Key Mirror's Edge Origin Key Mirror's Edge Steam Key Multimedia Fusion 2 Registration Key Multiwinia Multiplayer Key Offspring Fling Oil Rush Pitiri 1977 Populous Origin Key Proteus Reus Rocketbirds: Hardboiled Chicken Snapshot Steam Key SpaceChem The Binding of Isaac + Wrath of the Lamb DLC The Sims 3 Date Night Key thesims3.com The Sims 3 High End Loft Stuff Key thesims3.com The Sims 3 Key thesims3.com The Sims 3 Late Night Key thesims3.com Thomas Was Alone Thomas Was Alone Tiny and Big in Grandpa's Leftovers To the Moon Trine 2: Complete Story VVVVVV Wizorb, BIT.TRIP.RUNNER, Gratuitous Space Battles, and Jamestown Endret 20. april 2015 av Helhvete 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Tusen takk for Dust: An Elysian Tail Incubi! Lenke til kommentar
Incubi Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Bare hyggelig NiRaM! Håper du får noen timer med morro der. Ellers tar jeg alltid imot cookies Helhvete Mvh, Daniel Rosland 1 Lenke til kommentar
AlMuligMann Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Tusen takk til Incubi for denne julekvelden i april!! Jeg bukker og takker. Lenke til kommentar
Veggies Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Takk til Incubi for Dustforce og Thomas Was Alone! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Takk til Incubi for Dustforce og Thomas Was Alone! Har vært gjennom Thomas was alone. Anbefales! Enkelt spill med en enkel humor :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Wing Commander 3™: Heart of the Tiger, SimCity 2000™, Wing Commander™ IV: The Price of Freedom, and Ultima VII The Complete Edition gies bort i en origin pakke. Send PM Endret 22. april 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå