bshagen Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 herzeleid skrev (2 minutter siden): Jeg syntes det var ganske nær new vegas. Gav meg mye av oppdagergleden jeg har savnet i mange lignende spill. Jeg ser en klar parallell selv nå, jeg har akkurat startet spillet! Dette har jeg savnet ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 1 minute ago, bshagen said: Jeg ser en klar parallell selv nå, jeg har akkurat startet spillet! Dette har jeg savnet ? Du har mange timer med kos fremfor deg! Grafikken er litt bob\bob.. Savnet virkelig HDR når det er så sykt sterke farger over alt. Men spillet er fantastisk. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 bshagen skrev (25 minutter siden): Jeg ser en klar parallell selv nå, jeg har akkurat startet spillet! Dette har jeg savnet ? Så bra, kos deg! 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Har en Beta-nøkkel til Back 4 Blood (Valgfri plattform (Steam, Epic Games, Xbox eller Playstation).) Førstemann til mølla prinsippet. Send meg PM som får du en lenke til redemption tilbake 🙂 (Merk at Beta går i en dag til.. Men kommer en runde til litt senere denne mnd.) Gitt bort 🙂 Endret 8. august 2021 av CaZpeR Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Lords of the Fallen GOTY Steam key er gitt bort Endret 9. august 2021 av vidor Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) Har en GOG-nøkkel til relativt ferske Control Ultimate Edition som gis bort. Metacritic score på 85. Laget av Remedy som også står bak f.eks Max Payne. Må aktiveres før 2. Desember. Dvs, lage konto (eller logge inn) på gog.com og legge inn koden du får av meg. GOG-spill er DRM-frie og du kan alltid flytte det til den maskinen du vil spille det på. Video: http://www.youtube.com/watch?v=9twFIMVBhqQ Endret 23. november 2021 av vidor 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) Oblivion GOTY Deluxe gis bort. Må innløses på GOG.com innen 5 Mai. Spillet er DRM-fritt. Hvis ingen sender PM om de vil ha spillet legger jeg ut nøkkelen i ettermiddag/kveld i.o.m at den er verdiløs hvis den ikke innløses innen fristen. Det er jo et spill fra 2006, men det er godt oppmoddet av community; https://www.moddb.com/games/oblivion https://www.nexusmods.com/oblivion Endret 4. mai 2022 av vidor 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) Da legger jeg ut nøkkelen til Oblivion. Den må legges inn i dag, ellers virker den ikke; Oblivion GOTY Deluxe GOG.com: LL5F3CA6057048F11F Koden er brukt Endret 4. mai 2022 av vidor 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 (endret) Steam-nøkkel til The Way gitt bort. Very Positive på Steam. PM hvis du er interessert. (Adventure, Indie, Action, Pixel Graphics, Platformer, Puzzle Platformer, 2D, Sci-fi, Retro, Singleplayer, Side Scroller, Atmospheric, Puzzle, Story Rich, Family Friendly, Relaxing, Difficult) Endret 11. november 2022 av vidor Lenke til kommentar
JDC Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 Gir vekk Witcher 3, har en ekstra key, må ha GOG konto. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar (endret) Fallout hos GOG (brukt) Spoiler M8AR2838B392EA5B41 (brukt) Endret 6. februar av bo1e Kode brukt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar bo1e skrev (2 timer siden): Fallout hos GOG Skjul innhold M8AR2838B392EA5B41 Tok den jeg. Takk! 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar (endret) The Beast Inside hos GOG (brukt) Spoiler BDF78-BB7F7-1C9D2-A97E3 (brukt) Endret 12. februar av bo1e Lenke til kommentar
Mentagor Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar (endret) 14 minutes ago, bo1e said: The Beast Inside hos GOG Reveal hidden contents BDF78-BB7F7-1C9D2-A97E3 Takker så meget! Da er den claimet. Endret 12. februar av Mentagor 1 Lenke til kommentar
Han-solo12 Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars De gir bort ett gratis spill i uken på epic launcher. Just fyi Lenke til kommentar
toiota Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars (endret) "Mystery Egg Bundle" som jeg kjøpte på FANATICAL, innholdt spill jeg hadde fra før av. Jeg gir derfor bort kodene til to Steam-spill: Train Valley 2 TAGS: Open World, Resource Management, Puzzle, Minimalist, Stylized, Family Friendly, Adventure, Time Management, Atmospheric, Tactical, Difficult, City Builder, Sandbox, Third Person, Strategy, Simulation, Casual, Indie, Cute, Management Edit: Train Valley 2 koden er brukt! Alwa's Legacy TAGS: Metroidvania, 2D Platformer, Puzzle Platformer, Exploration, Platformer, Pixel Graphics, Action-Adventure, Female Protagonist, Indie, Retro, 2D, Fantasy, Cute, Magic, Adventure, Action, Singleplayer, Colorful, Soundtrack, Old School Edit: Alwa's Lewgacy koden er brukt! God påske! Endret 13. april av toiota Begge kodene er brukt. 1 Lenke til kommentar
toiota Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april (endret) Gir bort følgende Steam spill: GRIP: Combat Racing Tags: Racing, Action, Indie, Automobile Sim, Futuristic, Combat Racing, Multiplayer, Fast-Paced, Split Screen, Local Multiplayer, Driving, Great Soundtrack, Arcade, Sci-fi, Vehicular Combat, Singleplayer, VR, Shooter, Combat, Classic Edit: Koden er brukt. Endret 13. april av toiota Koden er brukt. 1 Lenke til kommentar
toiota Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april (endret) NB! KODENE ER NÅ BRUKT! Gir bort 3 Leisure Suit Larry spill (Steam): Leisure Suit Larry - Magna Cum Laude Uncut and Uncensored (2017) Tags: Sexual Content, Nudity, Adventure, Mature, Comedy, Singleplayer, Point & Click, NSFW, Funny Leisure Suit Larry - Wet Dreams Don't Dry (2018) Tags: Adventure, Comedy, Point & Click, Sexual Content, Puzzle, Retro, 2D, Cartoony, Story Rich, Singleplayer, Sequel, LGBTQ+, Nudity, Colorful, Mature, Casual, Indie, NSFW, Classic, Great Soundtrack Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice (2020) Tags: Point & Click, Adventure, Sexual Content, Comedy, Puzzle, 2D, Nudity, Retro, Story Rich, Cartoon, Cartoony, LGBTQ+, Romance, Atmospheric, Singleplayer, Mature, Linear, Casual, Funny, Old School Leisure Suit Larry - Magna Cum Laude Uncut and Uncensored (2017).txt Leisure Suit Larry - Wet Dreams Don't Dry (2018).txt Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice (2020).txt Endret 13. april av toiota Kodene er brukt. 1 Lenke til kommentar
toiota Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april (endret) NB! Alle kodene er nå brukt. Gir bort 4 nye Steam-spill: DOOM 64 (1997/2020) TAGS: Action, FPS, Classic, 1990's, Retro, Gore, Shooter, First-Person, Violent, Cult Classic, Singleplayer, Horror, Fast-Paced, Demons, Sci-fi, Boomer Shooter, Atmospheric, Pixel Graphics, Great Soundtrack, Old School Hue (2016) TAGS: Indie, Puzzle, Adventure, Platformer, Puzzle Platformer, Great Soundtrack, Colorful, 2D, Narration, Singleplayer, Side Scroller, Metroidvania, Casual, Story Rich, 2D Platformer The Sexy Brutale (2017) TAGS: Puzzle, Adventure, Mystery, Indie, Time Manipulation, Detective, Time Travel, Great Soundtrack, Story Rich, Singleplayer, Sexual Content, Stealth, Atmospheric, Point & Click, Mature, Dark, Isometric, NSFW Lacuna – A Sci-Fi Noir Adventure (2021) TAGS: Detective, Pixel Graphics, Noir, Interactive Fiction, Multiple Endings, Cyberpunk, Crime, Conversation, Sci-fi, Choices Matter, Narration, Text-Based, Adventure, 2D, Thriller, Linear, Drama, Futuristic, Investigation, Story Rich DOOM 64.txt Hue.txt Lacuna – A Sci-Fi Noir Adventure.txt The Sexy Brutale.txt Endret 14. april av toiota Alle kodene brukt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå