Mumriken Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Minit er gratis på epic store 1 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) Gir bort Spyro™ Reignited Trilogy. Alle kan delta. Send PM med tittelen på spillet. Det blir foretatt loddtrekning hvis flere er interessert i samme spill. Trekning i løpet av søndag. Glemte dessverre bort loddtrekningen, men jeg tok den nå. Almulimann-a292235 vant spillet. Gratulerer. Endret 7. oktober 2019 av GAMErROAr 4 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Surviving Mars + et par dlc'er er gratis på epic store nå 3 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Q.U.B.E 2 og Layers of fear er gratis på Epic Store 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Nuclear Town og Ruiner er gratis på Epic Games 1 Lenke til kommentar
lals Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 (endret) Ser ut som jeg har fått south park Stick of truth på Steam, noen som vil ha? Edit: gitt vekk Endret 9. november 2019 av lals 1 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Steam key til The Witness. Førstemann til mølla. TXLBZ-VD3VD-E92VH 2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Takk så mye Steam key til The Witness. Førstemann til mølla. TXLBZ-VD3VD-E92VH 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Rayman Legends gis bort på Epic Games noen dager fra skrivende stund. Dette spillet er svært godt laget, animert og lydsatt. Inneholder også mange oppussede brett fra Rayman Origins som bonus. Anbefales varmt om du liker plattformere. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Plantoid DLC til stellaris: P2EAE-VBEEH-7W68Z Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Wasteland 2: Director's Cut Digital Classic Edition gis bort på gog i disse dager:https://www.gog.com/ Lenke til giveaway er øverst på hjemmesidene deres. 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Vet ikke helt hvorfor jeg prøvde meg på Winter Mystery Bundle. Var hvertfall ingen av spillene som er noe for meg, så gir de heller bort da. Visst du tar en eller flere av nøklene, så gi beskjed her i tråden så folk slipper å taste inn ugyldige nøkler. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Superhot er gratis på Epic Store. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Minner om dagens gratis-spill på Epic Store som er Yooka-Laylee and the Impossible Lair. Dette kom ut så sent som oktober i fjor. Det vil også komme to nye spill senere i dag. https://www.epicgames.com/store/en-US/product/yooka-laylee-and-the-impossible-lair/home 2 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Crazy Joe Davola skrev (4 timer siden): Minner om dagens gratis-spill på Epic Store som er Yooka-Laylee and the Impossible Lair. Dette kom ut så sent som oktober i fjor. Det vil også komme to nye spill senere i dag. https://www.epicgames.com/store/en-US/product/yooka-laylee-and-the-impossible-lair/home Jeg var for sent ute. Jaja får legge det til Steam ønskelisten. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Darksiders, Darksiders 2 og Steep er gratis på Epic Store nå 4 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 3. januar 2020 Del Skrevet 3. januar 2020 (endret) Gir bort Middle-earth™: Shadow of War™ Alle kan delta. Send PM med tittelen på spillet. Det blir foretatt loddtrekning hvis flere er interessert i samme spill. Trekning i løpet av søndag. MrMarbles vant spillet. Gratulerer Endret 5. januar 2020 av GAMErROAr 1 Lenke til kommentar
lals Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 har fått State of Decay: Year One Survival Edition av steam, gi en lyd om du vil ha 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. januar 2020 Del Skrevet 5. januar 2020 Tusen takk @GAMErROAr!☺️ 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Sundered Eldritch Edition er gratis hos epic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå