GAMErROAr Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Gir bort 1 stk METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN som jeg har på lager på steam. Den som vinner må midlertidig legge meg til som venn på steam for å motta det. Send PM med tittel på spillet. Trekning kl 2100 i kveld. technicality Vant spillet. Gratulerer! Endret 10. desember 2018 av GAMErROAr 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Full Throttle Remastered er gratis på GoG https://www.gog.com/game/full_throttle_remastered 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Lego The Hobbit - Steamnøkkel gratis på Humble Bundle:https://www.humblebundle.com/store/lego-the-hobbit?linkID=&mcID=102:5c10286f73ab4e7a4aa00a08:ot:56c3e675733462ca89427a30:1&utm_source=Humble+Bundle+Newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2018_12_13_lego_hobbit_storefront&utm_content=Banner 6 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Insurgency, Steam nøkkel : *KPBH-9A29D-FZW3* Første * er første bokstaven i alfabetet, og siste * er tallet etter 8. 4 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Subnautica gratis i den nye butikken til Epic : https://www.epicgames.com/store/en-US/product/subnautica/home 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 22. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) God Jul Diskusjon! Da vil jeg gjerne ta på meg nisse drakten og fortsette fortsette en liten tradisjon her på forumet og ønsker med dette i gi bort en hau håndplukkede spill jeg har hatt liggende koder til. For å bli med send meg en PM med det aktuelle spillet du ønsker, kun ett spill perr bruker. Regler:- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM) med spillet du er interessert i- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden - Brukere som tidligere har bidratt i tråden vil bli prioritert og gitt høyere odds for å vinne i pickeren. - Trekning iløpet av romjulen. Her er spillene Nissen kan dra opp av sekken sin i år Just Cause 3 XXL Edition METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN HITMAN™: THE COMPLETE FIRST SEASON Darksiders II: Deathinitive Edition Little Nightmares Kona Yooka-Laylee Kerbal Space Program Deus Ex: Mankind Divided DARK SOULS™ III Life is Strange Complete Season (Episodes 1-5) Owlboy Sleeping Dogs: Definitive Edition Tomb Raider 2013 Endret 22. desember 2018 av Evil-Duck 29 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Dro litt ut dette opp i alle familie selskaper og whatnot, skal få tatt trekningenne iløpet av morgendagen Edit: Prøver å snike meg under radaren med å redigere innlegget her Jeg har altså enda ikke fått gjort trekningen. I morgen, da skjer det, 99% sikkert Endret 29. desember 2018 av Evil-Duck 7 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) SOMA er gratis på GOG. Spilles via GOG Galaxy-programvaren.Ellers er 2Dark gratis. Dette er riktignok ikke en kode eller noe som knyttes til noe program, men lastes ned DRM-fritt fra indiegala her (varer frem til 1. januar 2019):https://freebies.indiegala.com/2dark?ref=indiegalac&utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=FRIDAY+SPECIAL+BUNDLE+-+20181228 Endret 29. desember 2018 av CaZpeR 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 31. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 31. desember 2018 (endret) Ettersom jeg faktisk gir bort en del spill har jeg vel kanskje ikke så mye å beklage for men jeg gjør det likevel, grunnet en del uforutsette hendelser som spilte seg ut nå i romjulen har jeg dessverre ikke fått tid til å satt meg ned å gjort alle trekningenne enda. Når jeg omsider fikk litt tid hadde Humble av uvisse grunner låst kontoen min med alle nøklene. Men i dag på selveste nyttårsaften ser ting til å omsider line opp og jeg vil utføre trekningene nå Fikk en del meldinger om brukere som ville ha ett spill eller et hvilket som helst spill som ble ledig. Her vil de kun bli plassert i bracketen med det spillet de i utgangspunktet ville ha, da det ikke helt er av formålet mitt å gi bort spill for å gi de bort, jeg ønsker å gi bort spill som noen andre faktisk virkelig vil ha og kan få glede av. Vinnerene er som følger: Kerbal Space Program går til Malvado . Dette spillet var overaskende nok det spillet som var mest teft om. Owlboy går til Nedron Tomb Raider går til Snusmumr1kk1 Life Is Strange går til Poor Leno Hitman: Complete first season går til RRhoads Just Cause 3 XXL edition går til andr3as Kona går til Vice Little Nightmares går til duppsko Metal Gear Solid går til Reg2000 Dark Souls III går til XtaZ Deus Ex går til Spirre Vil sende ut nøkler fortløpende de neste timene til vinnerene Så da står vi igjen med Darksiders II , Yooka Laylee og Sleeping Dogs som ingen har vist interesse for. De som ikke fikk spillet de ville ha kan godt sende meg en ny PM om de ønsker seg noen av de som ble igjen. Godt Nyttår! Edit: Da skal alle nøkler være sendt ut. Si fra om du står på listen men ikke har fått nøkkel enda. Endret 31. desember 2018 av Evil-Duck 16 Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Tusen takk Evil-Duck, og Godt nytt år til alle her på forumet! Lenke til kommentar
Populært innlegg Cipher Panda Skrevet 31. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 31. desember 2018 ? ? Godt nyttår Diskusjon! ? ? I starten på enda et strålende år, har jeg flere godbiter liggende til dere. Regler:- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM) med spillet du er interessert i.- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden.- Trekning i løpet av morgendagen kl. 12:00. Styx: Shards of Darkness Ken Follett's The Pillars of Earth Titan Quest: Anniversary Edition + Titan Quest: Ragnarok DLC Zombie Army Trilogy 7 Days to Die The Dwarves Hollow Knight Just Cause 3 XXL Edition Project CARS 2 10 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Tusen hjertelig takk Evil-Duck! Må nok bruke en del tid sammen med sønnen min til å lære hvordan Kerbal fungerer, men allerede nå er det mye artig vi har fått til 2 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 (endret) Beklager forsinkelsen, nøkler er på vei. Vinnere: Mr. ve, lals, iGlenn, Mentagor. Gratulerer. Endret 1. januar 2019 av Cipher Panda 4 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Her var det ikke akkurat mange om beinet. Litt kort frist. Spesielt nå i høytiden hvor sikkert mange, meg selv inkludert, ikke fikk med seg posten før etter fristen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Jeg kunne 'tatt' koden til opptil flere spilll der, men så lenge jeg ikke kommer til å spille de, er backloggen på Steam stor nok fra før. Initiativet er derimot topp, det kan ingen si noe på. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Da utvider jeg trekningen med flere spill, i tillegg til noen av de forrige. Regler:- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM) med spillet du er interessert i.- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden.- Trekning i løpet av torsdag kl. 16:30. Bear With Me - Collectors Edition Wizard of Legend Titan Quest: Anniversary Edition + Titan Quest: Ragnarok DLC Zombie Army Trilogy 7 Days to Die The Dwarves Hearts of Iron IV Blackwake 7 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Beklager forsinkelsen, nøkler er på vei. Vinnere: Mr. ve, lals, iGlenn, Mentagor. Gratulerer. Tusen takk! Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Da ble de heldige vinnerne: Malvado, GrinderX9 AndrèFronDrei andr3as TheHawk Kos dere! 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå