Stor Oddnoga Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Thief hadde vært fett. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Edit : siden zarchon ikke spesifiserte hvilket spill han ville ha sender jeg PM med thief til Stor Oddnoga og Hitman til zarchon Endret 27. februar 2015 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Snoopy_Ru Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Har et forslag til denne tråden og generelt alle som er gavmilde , krev at de som ønsker seg en spillkode må poste her hvilket spill de ønsker seg etter at dere har lagt ut en liste med koder som dere har , men sørg for at koden ikke blir lagt ut. Dette vil trolig være langt mer rettferdig enn at kodene ligger ute og blir knabbet av noen som ikke engang gidder å si takk. Et lite gratis spilltips : Dwarf Fortress med grafisk grensesnitt og audio : Dwarf Fortress Starter pack R5 40.24 Dette høres ut som en bra ide, og en mulighet til at flere skal få sjansen til å sikre seg et spill. Støtter ideen om å gjøre det på denne måten framover! Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Takker og bukker... . Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Fjern alle paranteser: Hitman Absolution - (0W)E7(V-BH)W6(2-YH(VJV) Vennligst gi beskjed etter hvert som nøklene er aktivert. Takk for denne! Sovnet med pc i fanget i går, men bedre sent enn alldri sis det Lenke til kommentar
Valo93 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Var litt for seint for Theif Endret 27. februar 2015 av Valo93 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Ok, prøver noe nytt da så folk slipper å prøve utgåtte nøkler. Send meg PM for nøkkel til: The Blue Flamingo Space Rangers HD: A War Apart Endret 16. mars 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Altså, jeg stryker det ut når det blir gitt bort. Det er ikke farlig å sende en PM... Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Altså, jeg stryker det ut når det blir gitt bort. Det er ikke farlig å sende en PM... Takker og bukker for Space Rangers HD . Har blitt anbefalt dette mange ganger Håper jeg kan gjengjelde gavmildheten her i denne tråden ved en senere anledning Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Space Rangers er herlig Du bør gjerne like litt sær humor. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Har et par beta nøkkler til Heroes of the storm om noe kunne tenkt seg å prøvde dette. Ikke steam nøkkler da naturlig nok. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Har noen koder selv liggende (til steam). Om noen er interessert: - Batman: Arkham Asylum GOTY Ser ut til at nøkkelen jeg hadde ikke dukker opp - Gotham City Impostors: Professional Kit (DLC til F2P-spillet verdt. 140,-) Ser ut til at nøkkelen jeg hadde ikke dukker opp- Mortal Kombat Kollection Ser ut til at nøkkelen jeg hadde ikke dukker opp Vet at det var en steam-tråd, men har også noen koder til EA sin Origin-tjeneste om noen er interessert: - Dead Space - Burnout Paradise: The Ultimate Box (Til U1ven)- Mirrors Edge - Populous - Crysis 2 Maximum Edition (Til U1ven) Rop ut om noe er interesssant så skal jeg sende kodene på PM. Førstemann til mølla-prinsippet gjelder :-)Eneste som er igjen nå er Populous på Origin. Endret 27. mars 2015 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Har Er Burnout Paradise like kult som Burnout 3? har ikke spilt serien siden. Isåfall kunne jeg gjerne tenkt meg koden + Crysis 2 hadde vært konge! Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Har forresten SM Civilization IV til overs på steam om noen vil ha :-) Legg isåfall Ulven93 til og send pm på steam Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hva med å endre navn på denne tråden til eksempevis "Den store spill giveaway tråden" elns ? Er jo det den blir brukt til nå stort sett Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Ja, men må vel en moderator til for å endre tittelen? I utgangspunktet startet jeg bare tråden fordi jeg ikke kunne finne en "Gis bort" tråd. Det finnes sikkert allerede, men søkefunksjonen her på forumet er helt forferdelig. Jeg hadde ikke forutsett at andre skulle hive seg inn i "min" tråd, eller at det skulle bli populært nok til å kalle "Den store" hverken det ene eller andre. Uansett ender jeg vel opp med et par koder for mye etter denne bundelen. Men vil virkelig anbefale den for alle. Kjempebra spill som vel har fått over 80% alle sammen på steam. Koster vel godt over 500Kr vil jeg tro. Prisen på bundelen nå er under 20Kr!!! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Bare å si ifra om du trenger hjelp til å endre tittel. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Nei du kan vel endre titellen selv, ved å bruke "full editior" på å redigere åpnings innlegget ditt i tråden? Jeg har vertfall ikke sett noen andre generelle giveaway tråder her på forumet, vertfall ikke som er aktive, så det kunne jo vært noe å gjort denne om til det. Selv er jeg en sucker på å kjøpe humble bundles, så jeg kommer nok til å legge inn en del giveaways fremover selv på spill jeg allerede eier. Endret 27. mars 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Full editor gjorde susen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Da kan jeg tilby følgende steam nøkkler for de som ønsker seg det : Magicka Gitt bort til Mr. ve S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky Gitt bort til zarchon To The Moon Gitt bort til Lord Nuker Endret 27. mars 2015 av Evil-Duck 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå