Evil-Duck Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Killer is dead er et utrolig sært, merkelig spill, men absolutt underholdende og verdt en gjennomspilling, vertfall når en får det gratis 3 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) https://www.humblebundle.com/store/sanctum-2 Gratis i 1 dag og 20 timer ifra jeg posta. Også får man plants vs zombies GOTY gratis på origin, men har du allerede standard edition så får du ikke tatt i mot, shocking, I know. Endret 23. november 2017 av meg0709 3 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Har 3 stk Game pass til Black Desert Online. Dette er full versjon av spillet. Fikk disse kodene siden jeg forhåndsbestilte Conquerors package for 2 år siden. Man får inn game bonus hvis man spiller til nivå 30(Get rewarded with a title for you and your friend plus (up to three) value packs. Rewarded after 11/29). Får du koden må du lage deg en konto på Black Desert og skrive inn koden her. https://www.blackdesertonline.com/shop/code Koden må aktiveres før 31/12 Send PM og jeg trekker 3 vinnere 26/11 kl 18:00 Edit: alle er gitt bort. Endret 26. november 2017 av GAMErROAr 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Moderatormelding Vi holder en streng linje i denne tråden at det kun skal dreie seg om å gi bort spillkoder. To innlegg som ikke omhandlet dette ble fjernet.Tilbakemelding tas på PM 3 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 The Bureau: XCOM Declassified gratis på Humble til i morgen https://www.humblebundle.com/store/the-bureau-xcom-declassified 4 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 (endret) Gir bort Quantum Break Send PM hvis du ønsker spillet. Skriv navnet på spillet i tittelfeltet i meldingen. Er det flere som er interessert i samme spill, blir det foretatt trekning. Regler: Du må ha vært registrert i minst 3 måneder på forumet eller bidratt med spillkoder i denne tråden for å delta. Folk som har bidratt med spillkoder, har en litt større sjanse til å vinne, siden navnet deres blir registrert 2 ganger i Random Thing Picker. Husk å nevn det siste bidraget ditt når du sender PM, ellers blir det ikke registrert. NB! Linker til gratis spill eller koder til spill som har vært gratis, teller ikke med som bidrag. Trekning foregår Lørdag 02/12 kl 18:00, kun vinner vil bli kontaktet. Nettels vant. Gratulerer. Endret 2. desember 2017 av GAMErROAr 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Husker ikke om jeg har gitt bort noe, kan man søke på egne innlegg i en tråd? AtW 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 3. desember 2017 Populært innlegg Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Da vi i dag er i første søndag i advent føler jeg for å være litt gavmild. Vil og med dette gi bort ett spill hver søndag frem til selveste julaften.Denne søndagen vil jeg gi bort spillet The Long Dark. Dette er ett survival spill som hadde stor suksess på kickstarter tilbake i 2013 og som omsider så en full lansering i år. I tillegg til en strålende survival modus har og spillet en særdeles god campaign med en god historie. Hele spillet foregår i den snødekte canadiske ødemarken etter en apokalyptisk hendelse som har slått ut all elektronikk, så det passer jo seg fint i disse juletider Vinner blir trukket ved hjelp av en Random Name picker. Her kopierer jeg Camrot sitt oppsett av regler da de var fine og ryddige. Regler:- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden - Brukere som tidligere har bidratt i tråden vil bli prioritert og gitt høyere odds for å vinne i pickeren. - Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00) Endret 3. desember 2017 av Evil-Duck 14 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Da var trekningen utført og vinneren ble.... Gratulerer til Leffa01 , neste spill blir lagt ut neste søndag 4 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Informerer om at Ubisoft gir bort World in Conflict i perioden 4. - 11. desember. 3 Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Og Assasins Creed : IV Black Flag neste uke:) http://www.pcgamer.com/ubisoft-is-giving-away-two-games-for-keeps-this-month/ 2 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Tviler på at noen fortsatt spiller Assassin's Creed Revelations på Xbox 360 men ryddet i spillsamlingen å fant koder jeg vet er ubrukt, prøver du dem å de ikke funker er dem nok tatt av noen andre her inne, så værsågod til den som vill ha, førstemann til mølla Altair's Robe in game: 36M-DAFD-NNW3-9NX8-KBR7 Multiplayer Ancestors Character Pack: XPFH9-Q6CQK-6XT9M-CGD3P-YJDXZ Multiplayer & Singleplayer The Lost Archive: 3JJ76-94JYJ-GFWWv-4HHXW-7C3YZ Mediterranean Traveler Maps Pack: HTPK3-XKJGV-FF7G3-K2RK2-3749Z Xbox 360 Assassin's Creed Revelations Avatar Male Avatar: 7MG4K-DGYTJ-66XYF-PPG9D-WK7HZ Female Avatar: TD4M9-DGPVG-6MWQC-J3HY4-6VP3Z 3 Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Hei. Humble Bundle gir bort Homefront . 5 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Har nøkkel til: Quantum Break Warhammer 40,000: Dawn of War III Følger tidligere regler Regler:- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden - Brukere som tidligere har bidratt i tråden vil bli prioritert og gitt høyere odds for å vinne i pickeren.- Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00) Endret 9. desember 2017 av ZenMuch Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Har nøkkel til: Quantum Break Warhammer 40,000: Dawn of War III Følger tidligere regler Regler: - For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM) - Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden - Brukere som tidligere har bidratt i tråden vil bli prioritert og gitt høyere odds for å vinne i pickeren. - Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00) Er Quantum Break pc-only Eller play anywhere så man kan spille det på Xbox og? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Har nøkkel til: Quantum Break Warhammer 40,000: Dawn of War III Følger tidligere regler Regler: - For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM) - Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden - Brukere som tidligere har bidratt i tråden vil bli prioritert og gitt høyere odds for å vinne i pickeren. - Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00) Er Quantum Break pc-only Eller play anywhere så man kan spille det på Xbox og? Begge er på steam, så pc Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Beklager forsinkelsen Vinneren av Quantum break: Gabri3L Vinneren av Warhammer: TheHawk Gratulerer 5 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Da var vi plutselig kommet til 2. søndag i advent og det er på tide å gi bort ett nytt spill. Beklager at dette ble såpass sent, men har ligget i fosterstilling på sofaen i hele dag etter en alt for voldsomt innflytningsfest i går kveld Denne søndagen vil jeg gi bort spillet SUPERHOT . Dette spillet er nok et av de mest interessante spillene jeg noensinne har spilt og er høyt opp på listen min av GOTY for 2016. For de som ikke er kjent med det er konseptet her at "Time only moves when you move" , dette skaper naturlignok en helt ny måte å tenke på i en FPS og gjør spillopplevelsen til noe helt nytt og utrolig tilfredsstillende. Vinner blir trukket ved hjelp av en Random Name picker. Regler:- For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM)- Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden - Brukere som tidligere har bidratt i tråden vil bli prioritert og gitt høyere odds for å vinne i pickeren. - Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00) 6 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Ubisoft gir bort AC: Black Flag. Tilbudet utløper 18.12. https://freetrial.ubisoft.com/promotions/assassins-creed-black-flag/16/ 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Ubisoft gir bort AC: Black Flag. Tilbudet utløper 18.12. https://freetrial.ubisoft.com/promotions/assassins-creed-black-flag/16/ Et av de beste av AC-spillene etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå