Populært innlegg Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 20. oktober 2017 Rekordmange meldte seg på i trekningen av PUBG, over 20 personer. Synd at jeg bare har en kopi å dele bort. Vinneren ble trukket ved hjelp Random thing picker, der alle navn legges inn, og så plukker nettsiden ut en tilfeldig vinner. Steamkode er sent på PM. Vinner: KooPa79 Og slik takker jeg for meg. Jeg har delt ut alle spillene jeg hadde, og det blir dessverre ingen flere giveaways fra meg neste uke. Jeg håper de heldige har hatt det morro med spillene som er gitt bort. 16 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Takk for bidraget, Camrot! Da overtar jeg med videre utdelinger neste uke. 5 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Da kommer et nytt spill fra meg Denne gangen er det Evoland 2 fra 2015. Regler: Send PM med Evoland 2 som tittel. Trekning i morgen kveld (søndag) rundt kl 18. Du må ha vært medlem av forumet i minst 3 måneder. Hvis flere er interessert trekkes en vinner ved hjelp av Random Thing Picker. Steam-koden sendes på PM og vinneren annonseres her. 2 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Knall spill. Anbefales. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Vinneren av Evoland 2 ble GAMErROAr. Koden er sendt på PM. 3 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Tusen takk. Gleder meg til å spille det. 3 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Starter mandagen med å gi bort Orcs Must Die! GOTY nøkkel. Kun forummedlemmer med 50 innlegg+ eller har gitt bort spill tidligere. First come, first serve. Oppdatering: Tatt, nytt spill kommer i løpet av dagen. Endret 23. oktober 2017 av Cipher Panda 5 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Jeg deler ut en kopi av Carrier Command: Gaea Mission fra 2012. Send meg en PM om du er interessert. Er det flere som sender meg PM, blir det trekning - For å delta i uttrekningen sender du meg en PM med tittelen "Carrier Command" - Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 50 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden - Trekning i morgen ettermiddag(ca kl 18.00) Vinneren annonseres her i tråden 24.10.17 ettermiddag, og får steam-koden levert på PM. 4 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Av 2 påmeldte, har TheHawk vunnet ved hjelp av Random Thing Picker. 4 Lenke til kommentar
Duppelupp Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Jeg deler ut en nøkkel til Tropico 4 på Steam. Vinneren vil bli trukket i morgen den 25 oktober kl 1800 med Random Thing Picker. Send meg PM for å delta For å delta i trekningen må du ha vært registrert på dette forumet i minst 6 mnd. eller ha gitt bort spill i denne tråden EDIT: Da var trekningen over, vinneren har fått PM Endret 25. oktober 2017 av Duppelupp 2 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Humble Bundle utdeler Guns of Icarus gratis. 5 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Har fortsatt noen 7 dagers guest pass til Black Desert, hvis noen vil prøve det: 4IMKAHB-55ILPC5-P7M23UO-ED2LS 6586K47-70JQGKO-ITFKQEE-G5GVU 6TGQUOV-KMKS78I-RMMN320-8UDAQ N05U8TD-FR6QP2P-8OP8RPU-CFHFR 8BRNFA7-2FDCFI1-B8EI5J1-FO3HH Koden må innløses her: https://www.blackdesertonline.com/shop/code 1 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 (endret) Jeg fortsetter på listen min. Denne gangen er det Heackabomb fra 2015 Regler: Send PM med Heckabomb som tittel. Trekning i kveld (søndag) rundt kl 18. Du må ha vært medlem av forumet i minst 3 måneder. Hvis flere er interessert trekkes en vinner ved hjelp av Random Thing Picker. Steam-koden sendes på PM og vinneren annonseres her. VINNER Vinneren ble TheHawk, trukket av random thing picker. Endret 29. oktober 2017 av KooPa79 3 Lenke til kommentar
Duppelupp Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Jeg deler ut Frozen Synapse til Steam. Vinneren blir trukket i morgen den 1 november kl 18 med Random Thing Picker. Send meg en PM for å delta i trekningen. For å delta i trekningen må du ha vært registrert på dette forumet i minst 6 mnd. eller ha gitt bort spill i denne tråden Les mer om Frozen Synapse her: https://www.gamer.no/artikler/spennende-taktikkspill-til-steam/139147 EDIT: Da var det over for denne gang, vinneren har blitt kontaktet på PM Endret 1. november 2017 av Duppelupp 5 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) For de som ikke har allerede eller sett det. Watch dogs for free, alt du trenger å gjøre er å logge inn på uplay å godta det. https://www.polygon.com/2017/11/6/16613524/watch-dogs-free-pc-uplay Endret 6. november 2017 av meg0709 4 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Det er mandag og mandag er ikke så gøy. Men jeg har en Steam key til det knallgode spillet Day of the Tentacle RemasteredOm du vil være med i trekningen, send en PM til meg! Jeg gjør en trekning etterhvert og annonoserer vinneren. Vinnteren mottar Steam key på PM! 5 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Etter en spennende trekning var det paraxsystemz som røyk på seieren. Nøkkel sendt på PM! 2 Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Jeg har noen gamle keys fra humble bundle som ikke blir brukt send meg pm om det er noe av interesse. A Virus Named TOM Bastion Steam Key (Gitt bort til Nettels) Brütal Legend Steam Key (Gitt bort til andr3as) Eets Munchies Steam Key FEZ FTL: Faster Than Light Steam Key (Gitt bort til Poor Leno) LIMBO Mark of the Ninja Rocketbirds: Hardboiled Chicken Trine 2: Complete Story Steam Key Jeg har noen spill enda som må bort send pm Endret 17. november 2017 av paraxsystemz Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Det var en del interesse på noen av spillene så da blir en vinner kåret med random thing picker. På Fez var det 4 stykk som var interessert og vinneren ble Sidious https://i.imgur.com/hmSUjZs.png På Rocketbirds: Hardboiled Chicken var det en person som ga interesse så da blir vinner Mentagor På Eets Munchies var det en person som ga interesse så da blir vinner Gabri3L Da kommer koder på PM straks Edit: Koden til Eets har allerede blitt tatt ibruk og kan ikke huske og ha brukt den selv eller gitt den bort jeg beklager dette. Edit2: På LIMBO var det en person som ga interesse så da blir vinner Nettels Endret 17. november 2017 av paraxsystemz 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) https://www.humblebundle.com/store/killer-is-dead-nightmare-edition?hmb_source=killerisdead_nightmareedition_freegame&hmb_medium=banner Gratis spill, igjen, sikkert noe gammalt ræl som ikke er verdt fem øre, men gratis er gratis. Endret 16. november 2017 av meg0709 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå