Stimann Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Ring Runner: Flight of the Sages IKAE8-DCNND-FCYVR Gentlemen! HYHRX-PWVLF-3PJZT Enjoy. Kodene er tatt. Ikke av meg, men ville si ifra 4 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Gir bort Pillars of Eternity og Armello. Send PM på kun et av spillene du ønsker. Skriv navnet på spillet i tittelfeltet i meldingen. Er det flere som er interessert i samme spill, blir det foretatt trekning. Regler: Du må ha vært registrert i minst 6 måneder på forumet eller bidratt med spill i denne tråden for å delta. Folk som har bidratt med spill vil bli prioritert(nevn bidraget ditt i pm). Trekning foregår Lørdag 08.07 kl 2200, kun vinner vil bli kontaktet. CaZpeR vant Pillars of Eternity Nettels vant Armello Gratulerer! Endret 8. juli 2017 av GAMErROAr 4 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Ser ut som jeg fikk 2 keys til NBA 2K17 i måneds humble bundle, trodde man bare fikk en. Legger ut koden her, da jeg ikke er sikker på om den virker. Si gjerne ifra, hvis du er den heldige som får den til å virke. 2DV9K-C38GB-4BKPB Endret 8. juli 2017 av GAMErROAr 1 Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Ser ut som jeg fikk 2 keys til NBA 2K17 i måneds humble bundle, trodde man bare fikk en. Legger ut koden her, da jeg ikke er sikker på om den virker. Si gjerne ifra, hvis du er den heldige som får den til å virke. 2DV9K-C38GB-4BKPB Den fungerte takk skal du ha 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Gir bort Pillars of Eternity og Armello. Send PM på kun et av spillene du ønsker. Skriv navnet på spillet i tittelfeltet i meldingen. Er det flere som er interessert i samme spill, blir det foretatt trekning. Regler: Du må ha vært registrert i minst 6 måneder på forumet eller bidratt med spill i denne tråden for å delta. Folk som har bidratt med spill vil bli prioritert(nevn bidraget ditt i pm). Trekning foregår Lørdag 08.07 kl 2200, kun vinner vil bli kontaktet. CaZpeR vant Pillars of Eternity Nettels vant Armello Gratulerer! Tusen takk :-) 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) Har steam-keys til disse spilla: Strider Umbrella Corps Umbrella Corps Deluxe Edition Upgrade PackResident Evil 6 PM meg. Folk som har bidratt i tråden før vil bli prioritert, spesielt de som har gitt meg keys før. Lurkere kan bare drite og dra. Endret 11. juli 2017 av .AN.XVIII.IV:. 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 11. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) Jeg har en nøkkel til Galactic Civilizations III Gis bort til aktivt forum medlem. Trekning om flere interesserte. Edit: Endte opp med å kjøpe samme Humble Bundle som .AN.XVIII.IV:. Så da har jeg også en Resident Evil 6 nøkkel til overs, takket være .AN.XVIII.IV:. Strider har jeg også fra før. PM ved interesse. Edit2: Brukte "Random Thing Picker" for å trekke en vinner av GalaCiv3. Vinneren har fått kode på PM. Til dere som ikke var så heldig.. Vel, jeg har Strider fremdeles? Førstemann til mølla på den nå. Endret 12. juli 2017 av Gabri3L 5 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) Gratis frem til 17. juli. Jotun: Valhalla Edition. Bare legg til på steam kontoen, og man beholder spillet når gratis perioden er over. Edit: Kan også fåes på GOG. Endret 15. juli 2017 av Gabri3L 6 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Shadow Warrior er nå gratis på Humble Bundle Det er forresten ny-versjonen og ikke den gamle... 2 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 (endret) Har en steam key til Shadow Warrior til overs: NN4AP-7BVZJ-A6848 Førstemann til mølla. Er tatt. Endret 23. juli 2017 av GAMErROAr 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 (endret) Har en steam key til Shadow Warrior til overs: NN4AP-7BVZJ-A6848 Førstemann til mølla. yes please Edit: Var vist tatt Endret 23. juli 2017 av MrLuni Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 (endret) Jeg og har en til overs om ønskelig. Pm meg. Førstemann til mølla. Så fort gikk den ja :-) Endret 23. juli 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
jonol Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Fikk med Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands når jeg kjøpte nytt hovedkort her om dagen. Har det fra før, så da kan noen andre få det Send PM! Krav: Minst 10 innlegg på diskusjon.no edit: Da var den gitt bort, det gikk fort Endret 3. august 2017 av jonol 8 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Æsj. Den kunne jeg tenkt meg. Heldig den som fikk den ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Ja var heldig der gitt. Trodde det var loddtrekning jeg meldte meg på, men her var det første mann. Hjertelig takk jonol, skal nok få bidratt tilbake før eller senere. 1 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 dang, hadde lyst på wildlands jeg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Jeg gir bort Middle-earth: Shadow of Mordor - GotY Edition i en tilfeldig trekning. Regler: - Send meg en PM for å delta med tittelen "Shadow of Mordor." - Du må ha vært medlem på forumet i minst 6 måneder og ha postet mer enn 50 innlegg. - Trekning i morgen kveld. EDIT: 3 personer meldte seg på i trekningen. Vinner: ATWindsor Endret 4. august 2017 av Slettet-NIoHlfL 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Jeg har en ekstra kopi av DOOM(2016) som loddtrekkes ut til de som er interesserte i spillet. - For å delta i uttrekningen sender du meg en Personlig Melding(PM) med tittelen "Doom" - Du må ha vært medlem på forumet i minst 3 måneder og ha postet mer enn 30 innlegg ELLER ha gitt bort spill tidligere i denne tråden - Trekning i morgen ettermiddag. Forrige gang var det kun tre som ble med i trekningen, så sjansen for å bli trukket ut er gode. Vinneren annonseres her i tråden i morgen ettermiddag(rundt klokken 18:00), og får steam-koden levert på PM. Kun vinneren blir kontaktet via PM. EDIT: Vinner: GnilreG Endret 11. august 2017 av Slettet-NIoHlfL 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Har allerede Doom jeg så skal ikke melde meg på, men vil bare si at det er et fantastisk spill så her er det virkelig en god premie for de som skal være med i trekning. 1 Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Hei. Jeg har en del ekstre keys. Minst en av disse kriteriene må oppfylles men fylle du flere av disse blir du prioritert, - Vært medlem lengre enn 3mnd - Flere enn 30 inlegg - Gitt bort spill tidligere(informer om dette i pm) Send meg en pm med spill(ene) du ønsker. I utgangspunkte et spill pr hode men gjerne vis intresse for flere om du blir den eneste som ønsker det The Walking Dead Season 1The Walking Dead Season 2The Walking Dead MichonneGame of Thrones Season 1Hector Badge of carnageThe wolf among usthe jurassic park the game disse 4 spillene er jeg usikker på om keys fungere, er gamle keys som ikke skal være brukt fra HumbleBundle men usikker på om det er noe foreldelse dato da de har ligget der en stund men gi beskjed om du tar sjansenHitman: Blood MoneyHitman: ContractsJust CauseThe Last Remnant Endret 11. august 2017 av Xenophia 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå