vidor Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Det er jo ikke alltid at alle spill faller i smak eller kommer til å bli prioritert når en kjøper en bundle, så det er jo greit at noen andre får nytte av dem da. Det var jo også intensjonen med tråden. 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Jeg har en ekstra Steam nøkkel til DiRT 3 Complete edition. Gis bort til første aktive medlem som spør på PM. Edit: Gitt bort Endret 10. mars 2017 av Gabri3L 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Humble Bundle har en flott $10 bundle akkurat nå. The Journey Down: Chapter One & Chapter Two har jeg fra før. Så en Steam nøkkel for disse to kan bli din om du sender meg en PM. Edit: Gitt bort. Endret 18. mars 2017 av Gabri3L Lenke til kommentar
Halky Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 (endret) Har noen koder og gi bort, gjelder for Steam. Tomb Raider: Anniversary Mini Ninjas Brothers - A Tale of Two Sons Er førstemann til mølla prinsippet som gjelder, så send pm hvis noen er lystne Edit: Da er alle gitt bort Endret 30. mars 2017 av Halky 6 Lenke til kommentar
AlMuligMann Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 (endret) Først, takk til Halky for mini ninjas. Og da er det på tide at jeg gir tilbake noe. Har følgende steam nøkler å gi bort. Millionaire Manor Dustforce DX Giana Sisters: Twisted Bundle Nightmares from the Deep 2: The Siren`s Call Starship Traveller Aaru's Awakening The Architect Relativity Wars - A Science Space RTS Glorkian Warrior: The Trials Of Glork Coin Crypt Mass Effect™ 2 Dragon Age™: Origins Dead Space™ 2 Bejeweled™ 3 Solstice INK Cook, Serve, Delicious! PAYDAY 2 Første PM som gjelder. Kan ta noe tid før svar kommer. ps: åssen streker jeg ut de som er tatt, som Halky gjorde over her? Redigert bort tekst som virket som at det var flere koder av hvert spill Endret 1. april 2017 av Almulimann-a292235 3 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 (endret) ps: åssen streker jeg ut de som er tatt, som Halky gjorde over her? slik : edit: For å få opp denne editoren trykk "rediger" knappen under teksten i innlegget ditt. Endret 30. mars 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
AlMuligMann Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 ps: åssen streker jeg ut de som er tatt, som Halky gjorde over her? slik : edit: For å få opp denne editoren trykk "rediger" knappen under teksten i innlegget ditt. Hjertelig takk for godt og raskt svar. Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Hei . Jeg har noen steam nøkler å gi bort . Førstemann til mølla. Send PM hvis du er interesert. Idol Hands Razortron 2000 Corporate Lifetime Simulator Mini Metal Rock N Roll Defense Corrosion Cold Winter (Enhanced Edition) Hordelicious Planes Bullets and Vodka Cube Runner Endret 1. april 2017 av Nedron 1 Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Har fått inn en kupong for -40% på INSIDE. Steam. Noen som vil ha denne? Jeg trenger den ikke da jeg allerede har INSIDE. Send PM i så fall. (den varer til 17 april) Endret 5. april 2017 av NinjaVal 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Jeg har også en kupong til -40prosent på Inside om noen vil ha. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Har en 20% rabattkupong på Beat Cop på Steam: http://store.steampowered.com/app/461950/PM hvis noen er interessert. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Har en kode ifra Humble Bundle til Layers of Fear: Masterpiece edition om noen vil ha. Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Gir bort DIRT Rally. Send PM hvis du ønsker spillet. Er det flere som er interessert i samme spill, blir det foretatt trekning. Regler: Du må ha vært registrert i minst 6 måneder på forumet eller bidratt med spill i denne tråden for å delta. Folk som har bidratt med spill vil bli prioritert(nevn bidraget ditt i pm). Trekning foregår Lørdag 08.04 kl 2200, kun vinner vil bli kontaktet. 3 stk var interessert. Comma Chameleon ble den heldige vinner. Gratulerer. Endret 8. april 2017 av GAMErROAr Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Gir bort DIRT Rally. Send PM hvis du ønsker spillet. Er det flere som er interessert i samme spill, blir det foretatt trekning. Regler: Du må ha vært registrert i minst 6 måneder på forumet eller bidratt med spill i denne tråden for å delta. Folk som har bidratt med spill vil bli prioritert(nevn bidraget ditt i pm). Trekning foregår Lørdag 08.04 kl 2200, kun vinner vil bli kontaktet. Fantastisk spill jeg har brukt vanvittig med timer i. Annbefales spesielt til folk som har ratt og pedaler tilgjengelig. Forsåvidt meget god crossfire støtte i spillet og. Lykke til med å finne en vinner Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Gir bort DIRT Rally PM Sendt! Kanonbra spill som jeg gjerne skulle hatt. Lykke til til alle som melder interesse Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 3 stk var interessert. Comma Chameleon ble den heldige vinner. Gratulerer. Tusen takk! 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) Har en steam-nøkkel til Sacred 3 - First Edition (som betyr med noe ekstra DLC sånn jeg forstår det) Førstemann til mølla. Den gikk til Christian Thorkildsen :-) Har forøvrig en nøkkel til et gjestepass på Starcraft 2. Gir deg 7 timer spilletid på 14 dager. Send PM om noen er interessert. Krever battle.net konto. Endret 10. april 2017 av CaZpeR 3 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) Er så godt i gang så hvorfor ikke.Som nevnt har jeg et gjestepass for Starcraft 2 om noen ønsker å prøve det.Ellers har jeg en ekstra nøkkel til følgende: Sid Meier's Civilization: Beyond Earth Send meg en PM om du er interessert og om du har bidratt i tråden. Så tar jeg en loddtrekning kl. 14:00 i morgen (11. april 2017) Dette er da en nøkkel til Steam. Trekning foretatt med random-generator og vinneren ble: Almulimann-a292235 Endret 11. april 2017 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) Gir bort Undertale Send PM hvis du ønsker spillet. Er det flere som er interessert i samme spill, blir det foretatt trekning. Regler: Du må ha vært registrert i minst 6 måneder på forumet eller bidratt med spill i denne tråden for å delta. Folk som har bidratt med spill vil bli prioritert(nevn bidraget ditt i pm). Trekning foregår Lørdag 06.05 kl 2200, kun vinner vil bli kontaktet. duppsko vant. Gratulerer. Endret 6. mai 2017 av GAMErROAr Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 https://www.humblebundle.com/store/dungeons-2?linkID=&mcID=102:59136fd3f0c3603d6c654b70:ot:56c3e675733462ca89427a30:1&utm_source=Humble+Bundle+Newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2017_05_11_springsale_freegame_2017&utm_content=Banner Dungeons 2 Steam-nøkkel gis bort gratis på Humble Store for en begrenset periode. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå