CaZpeR Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Hei. Jeg har et ekstra Steam nøkkel til Deep Dungeons of Doom som jeg har lyst til å gi bort. http://store.steampowered.com/app/325090/ K877Z-2Z98E-WXXM4 Jeg er personlig glad i rollespill og dungeons, men denne koden er allerede tatt. Trist at den som stikker av med koden ikke sier ifra i denne tråden eller takker... Den kan ha blitt snappet opp av en bot. Derfor ingen beskjed og også grunnen til at den går fort. Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Gir bort Shadowgate. Har spillet som gave på min steam konto. Du må også ha en steam konto og du kan ikke ha spillet fra før. Send pm og jeg trekker ut en tilfeldig vinner 29.12 kl 1800. Nettels vant. Endret 29. desember 2016 av GAMErROAr 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Jeg har en ekstra "Assassin's Creed® Chronicles China" Uplay nøkkel fra Humblebundle. Gis bort til første PM i innboks fra bruker med minst 10 reelle poster i forumet. Edit: Gitt bort Endret 5. januar 2017 av Gabri3L 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Jeg har en ekstra "PAYDAY 2" Steam nøkkel fra Humblebundle. Gis bort til første PM i innboks fra bruker med minst 10 reelle poster i forumet. Edit: Gitt bort til andr3as som var raskest ute. Endret 27. januar 2017 av Gabri3L 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 For det neste døgnet FREE ORIGINAL 1997 CONSTRUCTOR GAME ON PC for all our fans. PLEASE LIKE OUR FACEBOOK PAGE. The time has come. Here is the promo code and link to GOG to get your free copy of the original 1997 Constructor. on PC. Just click on the link and enter the promo code Promo code code is: CNXZTWUC and it can be activated here https://www.gog.com/redeem. The code will only work after 3pm CET time today and not before. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 OK...Second chance to get the original 1997 Constructor game for FREE. JUST LIKE OUR FACEBOOK PAGE which we would really appreciate so we can keep you up today on Constructor news Here is the code ZVSYRAFB that will work as of now where ever you are in the world BUT FOR ONLY 48 hours. Please use this link to redeem your free game and please like our Facebook Pagehttps://www.gog.com/redeem Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Da var det vel på tide å gi bort ett par spill igjen Denne gangen har jeg en del kan en si, vurderte å splitte det opp over flere innlegg over tid, men dumper bare alt i innlegget her. Alt her dreier seg om steam nøkler 2 kopier av : Project CARS Et fantastisk stykke bilspill som heller mot det realistiske, har og veldig god støtte for VR, både oculus rift og Vive for den som er interessert i det. 1 kopi av : Dragon's Dogma: Dark Arisen Et fantastisk stykke spill sålangt jeg har kommet meg i det vertfall, helt ekstremt tilfredsstillende boss kamper! vær dog obs på at dette kan ta ekstremt mye tid å fullføre. Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition Et veldig godt spill for de som liker litt action fylt flyving uten alt for mye realisme, PC utgaven er noe haltende men fult spillbar Saints Row IV Et utrolig underholdende spill som ikke tar seg selv serriøst overhode. Absolute Drift Et veldig gøy spill med en fantastisk kjørefølelse, gamepad er anbefalt. The Banner Saga Her ble det gjort en liten byttehandel så dette spillet er gitt bort Et helt fantastisk stykke spill med en fantastisk historie utviklet av avhoppere fra bioware. Ett spill jeg kan anbefale alle å spille! Octodad: Dadliest Catch Utrulig morsomt spill å spille enten alene eller med en venn, hele kontrollene er så håpløse at det hele blir hysterisk morsomt! Må spilles med gamepad Reglene her er de samme som jeg alltid har, ingen nyregistrerte brukere får nøkler, 1 nøkkel per bruker i første omgang, brukere som tidligere har bidratt i tråden vil bli prioritert, dersom du har bidratt si gjerne fra i PM om at du har gjort dette. Send meg en PM med det spillet/spillene du er interessert i så blir du med i trekningen som blir gjort klokken 18:00 i morgen. For å oppklare en liten sak her så det ikke blir missforståelser, for å holde seg oppdatert på utfallet av trekningen følg tråden her, PMs blir ikke besvart med mindre du vinner trekningen da det kommer inn en del PMer under en slik trekning. Bare slik ingen føler seg oversett Endret 4. februar 2017 av Evil-Duck 6 Lenke til kommentar
Tord90 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Da var det vel på tide å gi bort ett par spill igjen Denne gangen har jeg en del kan en si, vurderte å splitte det opp over flere innlegg over tid, men dumper bare alt i innlegget her. Alt her dreier seg om steam nøkler 2 kopier av : Project CARS Et fantastisk stykke bilspill som heller mot det realistiske, har og veldig god støtte for VR, både oculus rift og Vive for den som er interessert i det. 1 kopi av : Dragon's Dogma: Dark Arisen Et fantastisk stykke spill sålangt jeg har kommet meg i det vertfall, helt ekstremt tilfredsstillende boss kamper! vær dog obs på at dette kan ta ekstremt mye tid å fullføre. Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition Et veldig godt spill for de som liker litt action fylt flyving uten alt for mye realisme, PC utgaven er noe haltende men fult spillbar Saints Row IV Et utrolig underholdende spill som ikke tar seg selv serriøst overhode. Absolute Drift Et veldig gøy spill med en fantastisk kjørefølelse, gamepad er anbefalt. The Banner Saga Her ble det gjort en liten byttehandel så dette spillet er gitt bort Et helt fantastisk stykke spill med en fantastisk historie utviklet av avhoppere fra bioware. Ett spill jeg kan anbefale alle å spille! Octodad: Dadliest Catch Utrulig morsomt spill å spille enten alene eller med en venn, hele kontrollene er så håpløse at det hele blir hysterisk morsomt! Må spilles med gamepad Reglene her er de samme som jeg alltid har, ingen nyregistrerte brukere får nøkler, 1 nøkkel per bruker i første omgang, brukere som tidligere har bidratt i tråden vil bli prioritert, dersom du har bidratt si gjerne fra i PM om at du har gjort dette. Send meg en PM med det spillet/spillene du er interessert i så blir du med i trekningen som blir gjort klokken 18:00 i morgen. For å oppklare en liten sak her så det ikke blir missforståelser, for å holde seg oppdatert på utfallet av trekningen følg tråden her, PMs blir ikke besvart med mindre du vinner trekningen da det kommer inn en del PMer under en slik trekning. Bare slik ingen føler seg oversett Hei, tar gjerne Project cars om mulig Endret 2. februar 2017 av Tord90 Lenke til kommentar
Kureno Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 @Evil-Duck tar gjerne Project Cars om mulig jeg og, takk på forhånd! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition Et veldig godt spill for de som liker litt action fylt flyving uten alt for mye realisme, PC utgaven er noe haltende men fult spillbar Dette hørtes spennende ut. Om den er ledig tar jeg gjerne imot. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Tar gjerne også ett eksemplar av Dragons Dogma, og også tusen takk på forhånd Endret 3. februar 2017 av Boss-Znakemaster Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Absolute Drift hadde vært snadder Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Blir jo inspirert av andre her på tråden og i dag var jeg innom og raidet Elkjøp sitt 10-kroners marked. Det endte opp med 4x Rainbow Six: Siege (grunnspillet uten sesongpass) til PC via Uplay. Så derfor gir jeg de vekk på tråden her. Et par regler gjelder: 1. Ingen nye brukere av forumet 2. 1 nøkkel per bruker 3. En fordel om du har bidratt i tråden tidligere (enda større fordel om du har gitt meg nøkkel tidligere da jeg har mottatt noen nøkler på denne tråden før). 4. Valgfri, men ønsker gjerne at du legger meg til vennelista på uplay+discord og tar noen runder med spillet sammen med meg. Selv er jeg storfan av spillet og derfor jeg valgte å kjøpe inn disse (har hatt det siden release). En fin ting med dette spillet som nå er inne i sesong 2 er at alle DLC-maps gis gratis til alle. De ekstra operatørene (klassene i spillet) kan låses opp med kreditt man tjener inn ved å spille mye. Så mao. hvis du spiller dette spillet mye så kan man i teorien låse opp all DLC kun ved å spille det (dog, det vil ta lang tid). Send meg en PM med interesse innen klokken 18:00 i morgen så skal jeg fordele nøklene deretter. Håper på denne måten å få noen flere å spille med Edit: jeg har coverene med 3xDVD plater. Dersom det er veldig ønskelig å ha dette for å fylle hyllen så kan du få det i Trondheim ved nærmere avtale. Evt at jeg sender per post mot porto. Endret 3. februar 2017 av CaZpeR 3 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Eyyy.. Elkjøp sitt 10-kroners marked? På nett eller fysisk butikk? Føler jeg har gått glipp av noe her! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Eyyy.. Elkjøp sitt 10-kroners marked? På nett eller fysisk butikk? Føler jeg har gått glipp av noe her! Vet ikke om de har det overalt. Men på nettsidene var det meste skrapet. Men fikk tak i et par gode tilbud både hos elkjøp og lefdal. Men er avhengig av at man kan hente i butikk :-) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Var innom Elkjøp på Gjøvik i dag. Nå var jeg bare innom Nintendo-hylla, men de hadde ingenting.. Synd, kunne tenkt meg Bayonetta! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Da startet trekningen, denne er gjort gjennom Random Thing Picker for å gjøre det rettferdig http://andrew.hedges.name/experiments/random/pickone.html hvor jeg legger inn navnene til de som ønsker spillet inn i pickeren og lar det gjøre valget for meg såfrem det ikke er andre faktorer som bidrag i denne tråden som automatisk gir den brukeren førsterett til nøkkelen, om det er flere bidragsytere som vil ha samme spillet blir disse puttet i pickeren. Første Project Cars nøkkelen går til : CaZpeR Han får denne nøkkelen for å tidligere bidratt i denne tråden og kom såden fremst i rekkene her, gratulerer! Den andre Project Cars nøkkelen går til : Gratulerer SvennAndre ! Totaltsett var det 10 interesserte i Project CARS nøklene Videre har vi Octodad, vinneren av denne nøkkelen er : Xmir Ganske enkelt og greit fordi han var eneste som var interessert i denne Så har vi Dragon's Dogma: Dark Arisen der vinneren ble : Gabri3L Her har vi en bruker som har bidratt til denne tråden i såpass stor grad at jeg valgte å fremprioritere han foran andre som har bidratt i tråden som og ville ha denne nøkkelen, som en såpass stor bidragsyter fortjener han denne nøkkelen, noen jeg håper resten her er enig i Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition gikk til : OlaHaldor Her av samme grunn som octodad nøkkelen, han var den eneste interesserte Til slutt har vi Absolute Drift som var overaskende stor pågang for å få vinneren her blir : Gratulerer til Complexity! Det var alt for denne gangen, jeg har ikke sendt ut PM til alle enda, skal se hva jeg rekker før jeg går ut for kvelden, men om du ikke har fått PM denne kvelden får du det vertfall iløpet av morgendagen Saints Row IV står forøvrig fortsatt igjen da ingen har vist sin interesse for dette enda, så lar denne stå noen timer til å plukker ut en tilfeldig om det skulle være flere interesserte. 7 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Jeg har noen nøkler som jeg fikk via et Humble Bundle salg for lenge siden, som ikke har blitt gitt bort enda. Gir bort fortløpende til de som kontakter på PM eller her i tråden. Chivalry: Medieval Warfare Ultimate General Gettysburg Parkitect Company of Heroes™ Complete Edition (alt i COH1) Warhammer® 40,000: Dawn of War® Game of the Year Edition Warhammer® 40,000: Dawn of War II Warhammer® 40,000: Dawn of War II: Retribution Warhammer® 40K: Space Marine I Steam inventory har jeg kopi av GTA San Andreas, som krever at man er venner for å bytte/gi bort. Kontakt meg på PM så kan vi ordne det. Endret 7. februar 2017 av OlaHaldor 2 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Som stor fan av Company of Heroes, ønsker jeg meg Company of Heroes™ Complete Edition veldig Endret 17. august 2017 av Sureño Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Gir bort ENSLAVED™: Odyssey to the West™. Send PM og jeg trekker en tilfeldig vinner lørdag 04.02 kl 1800. Regler: Du må ha vært registrert i minst 6 måneder på dette forumet for å delta. Poor Leno Vant. Gratulerer. Endret 4. februar 2017 av GAMErROAr 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå