Fenrisúlfr Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 NFS most wanted er gratis i origin idag 2 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Har Farcry 3 nøkkel til overs. Må aktiveres i uplay klienten. Send PM hvis du er interessert. Jeg velger ut en tilfeldig vinner kl 23.30. Vinneren er: ? Da ingen meldte interesse, setter jeg fristen til Torsdag kl 17.00 3 stk meldte interesse. Vinneren ble: Fenrisúlfr Gratulerer. Endret 4. februar 2016 av G4m3rR04r 1 Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Jeg innså endelig at jeg har en gavekode for spillet "Anomaly 2" liggende i Steam-kontoen min. PM meg med e-postadresse eller Steam-nick om du er interessert. Edit: to forumbrukere har meldt sin interesse. Den første glemte kontaktinformasjonen, så det er ikke avgjort hvilken av de som får spillet ennå, men ikke send flere PM, da det i realiteten er gitt vekk. Endret 5. februar 2016 av Sugarbeats 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Har disse spilla å gi bort: Call of Juharez: Gunslinger (Steam) Far Cry 3 (Uplay) Tom Clancy's Splinter Cell® Blacklist (Uplay) Assassin’s Creed® Chronicles: China (Uplay) Send meg PM om du vil ha. Aktive brukere vil bli prioritert, lurkere kan gå vekk Endret 6. februar 2016 av .AN.XVIII.IV:. 5 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Takk til .AN.XVIII.IV:. for Call of Juharez :-) Kan jo igjen minne på at jeg har en steamnøkkel til magicka. Pm for å få den :-) Endret 6. februar 2016 av CaZpeR 3 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Må virkelig si at denne tråden og de som er med å gi bort koder er virkelig et godt bilde på hvor greie forumbrukere vi har her. Noen som har lyst på en "Tittel" som erstater "bruker" over forumbildet sitt? Send meg en PM så ordner jeg det for de som har vært med og bidratt med giverglede i denne tråden. Merk : Dere velger selvsagt selv tittel innefor rimelighetens grenser Endret 6. februar 2016 av Malvado 5 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Gir bort Call of Juharez: Gunslinger steam nøkkel. Send PM hvis du er interessert. Jeg trekker en tilfeldig vinner kl 22.00 3 stk meldte interesse. Vinneren er: JDC Gratulerer. Endret 7. februar 2016 av G4m3rR04r 1 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Har Uplay nøkkel til Farcry 3: Blood Dragon: Førstemann som sender PM får den. Førstemann var: Mr. ve Gratulerer. Endret 9. februar 2016 av G4m3rR04r 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Jeg har også FC 3:Blood Dragon uplay-nøkkel om noen vil ha, PM meg. Ingen lurkere takk Endret 10. februar 2016 av .AN.XVIII.IV:. 2 Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Fikk en bundle på 10 steam spill hvis noen er interessert Gold Rush! AnniversaryFrederic: Evil Strikes BackGorky 17East India Company GoldEnclaveKnights and MerchantsStigmat Bloodbath KavkazEarth 2150 - The Moon ProjectTwo Worlds 2PM for kode for et spill Endret 11. februar 2016 av Chipsmaster 5 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Har uplay-nøkkel til Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory om noen vil ha. PM meg. e: Fenrisúlfr fikk den Endret 11. februar 2016 av .AN.XVIII.IV:. 4 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Steam gift link til Call of Juarez®: Gunslinger til førstemann/kvinne som sender en PM Endret 13. februar 2016 av Gabri3L 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Er call of juarez bra? Vurderer humble bundle kin for det. Likte veldig godt GUN i sin tid, hvis noen husker det.. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Jeg tenkte jeg skulle ta dem kronologisk, men call of juarez krever mus og tastatur, så det stoppet der. (Jeg har mus og tastatur altså , men foretrekker x360 kontroller.) Call of juarez: Gunslinger som er i Humblebundle pakken tenker jeg må være et av de tryggeste valgene man kan gjøre på steam. 95% av for øyeblikket 8388 reviews på steam er positive. Det er det ikke mange spill som får. Endret 14. februar 2016 av Gabri3L 1 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Call of juarez er ganske bra det. Liker du red dead redemption så liker du dette også for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Om noen har lyst på spillet WATCH DOGS så har jeg en kode. Gå inn på http://shop.ubi.com/ASUSWD Bruk følgende kode: TP37VE65 You're welcome... Har noen tatt koden? Står ugyldig kode Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Om noen har lyst på spillet WATCH DOGS så har jeg en kode. Gå inn på http://shop.ubi.com/ASUSWD Bruk følgende kode: TP37VE65 You're welcome... Har noen tatt koden? Står ugyldig kode Beklager. Leser nå på kortet at den var kun gyldig til 1.April 2015. Ante ikke at det var gyldighetsdato på slike ting :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå