Populært innlegg Gabri3L Skrevet 31. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Hei, Denne tråden startet jeg fordi jeg kjøpte et par spill-bundler der jeg hadde noen av spillene fra før. Jeg syntes det var litt dumt å bare kaste duplikat kodene i søpla, når det sikkert ville være noen som kunne få glede av dem i stedet. Det gikk ikke lang tid før tråden fikk sitt eget liv, med mange likesinnede bidragsytere. Og jeg har selv etterhvert også fått noen spill. Og sånn sett fått større glede av tråden enn jeg kanskje forestilte meg i utgangspunktet. Men helt siden begynnelsen så har vi sett at en del av kodene forsvinner uten så mye som et lite "takk" en gang. Akkurat takknemligheten er ikke så viktig for meg. Men at de ikke sier fra de som tar dem, betyr at flere prøver å bruke samme koden fånyttes. Og det er litt irriterende å kaste bort tiden slik. Vi risikerer også at folk hiver seg på for å bli førstemann, selv om de kanskje ikke egentlig er sikre på om de kommer til å spille spillet i det hele tatt. Men når det er "første mann til mølla" prinsippet som gjelder, så er blir det nok fort litt slik. Dessverre vil jo en slik praksis også gå på bekostning av noen som faktisk ville spilt spillet. Noe som jo var hele poenget med å starte tråden i utgangspunktet: At spillene blir brukt. Så, etter å ha sett flere i tråden som har begynt å lodde ut kodene de har til overs. Så tenkte jeg at det egentlig er en veldig god ide, og at vi kan ha det som eksempel til etterfølgelse. Selvfølgelig, hvis det er noen som bare vil bli kvitt nøkler, men ikke gidder å styre med loddtrekning. Så står de selvfølgelig fritt til å kvitte seg med nøklene akkurat slik de selv måtte ønske fremdeles. Men fra nå av, håper jeg så mange som mulig vil ta seg tiden til å lage en liten loddtrekning ut av det, om de har noen koder de ikke trenger. Så et par punkter jeg tror det vil være enighet om: - Noen trekninger kommer nok til å være kun for aktive medlemmer. Hvis du vil være med i trekning om spill, men ikke allerede er medlem på forumet. Da kan det være lurt å melde deg inn, og vise deg litt aktiv på forumet først. Eller kanskje til og med begynne med å gi bort noen koder selv. - IKKE send PM til noen, med forespørsel etter koder. Det vil fort føre til diskvalifisering for fremtidige trekninger. - Alle som gir bort koder er selv ansvarlig for sine trekninger, og kan lage de reglene de selv ønsker for loddtrekningen. - MEN, ingen loddtrekning kan være en 100% garanti om at koden fungerer. Om en utloddet kode mot formodning skulle vise seg å være utgått, eller av annen grunn ikke fungerer. Og den som stod for trekningen av den grunn ikke har anledning til å skaffe koden til veie likevel. Så er han heller ikke forpliktet til å fremskaffe en fungerende kode. Denne listen kan bli endret, så kikk gjerne innom denne 1. posten innimellom. Da håper jeg så mange som mulig fortsetter og deler her. Og kanskje vi også nå får det litt mer rettferdig. Endret 30. desember 2017 av Gabri3L 13 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) 08XPM-D664M-Q3ME4 er aktivert (ikke av meg) Endret 31. oktober 2014 av War Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Tropico 3 Gold er aktivert. (ikke av meg) Men du skal ha takk for gi bort nøkler uansett Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Disciples III: Resurrection er aktivert (ikke av meg) Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 (endret) 3 stk. Insurgency: Edit: Alle tatt nå Endret 19. november 2014 av Gabri3L Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Har 2 stk Insurgency koder som kan claimes. Første mann til mølla! https://www.humblebundle.com/?gift=kU7pXevWPn8tbcqN Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Har 2 stk Insurgency koder som kan claimes. Takker Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Bare hyggelig Da var de vekke! Lenke til kommentar
OrcRayen Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Bare et par spill jeg allerede har, bare vær snill å si om du får nabbet spillet, så andre slipper å prøve med oppbrukte nøkler. Evt. Si fra om du prøvde og nøkkelen ikke fungerer lenger.. Tropico 3 Gold - GTCY4-TYV5L-KPCKX Sine Mora - IMGZY-H7B77-PF4I3 SkyDrift - 08XPM-D664M-Q3ME4 Disciples III: Resurrection - QEC0Y-CFI9W-ZIQ9L Dollar Dash - 8YQMG-ICZ0E-FAAJT Det er bra du deler koder med andre ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Ikke post koder slik som det, med mindre du vil gi spillene til botter. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Litt mer: Pixel Piracy - RH0FV-4MGV7-7JK4X Endret 18. desember 2014 av Gabri3L Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Tok Pixel Piracy og betaler tilbake med: Bastion Awesomenauts Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Crazy plant shop - https://www.humblebundle.com/gift?key=qnRup8XHPbEmFGsK Bobs burgers - https://www.humblebundle.com/?gift=FAqcX32r557kRwfG (Fremdeles 2 igjen) Endret 29. desember 2014 av Gabri3L Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Street Racing Syndicate - GJ4NA-XW4WJ-HBDXC Endret 30. desember 2014 av Gabri3L Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Street Racing Syndicate - GJ4NA-XW4WJ-HBDXC Er aktivert (ikke av meg) Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Summoner - 77HFJ-63QIF-0Z5DV To The Moon - AE0C7-945QD-74CJ9 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Ignite - KNMGY-0J0BJ-L2ZI7 Vector - 2GZ2E-T5YTK-ZGEPE Rush For Glory - 3XVG2-G6D3C-96XJ3 Si gjerne fra om du tar et spill, eller det allerede er tatt Endret 14. januar 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Hiver ut et par spill til, men tror ikke jeg gidder mer etter dette, ingen som gidder å si fra når de nabber nøklene, blir jo bare irriterende for alle andre. Eneste som har takket for spill var en som takket en annen i tråden! Vel vel: The Mysterious Cities of Gold - Link Crouching Pony Hidden Dragon - Link Year Walk - Link Viking: Battle for Asgard Total War: ROME II - Caesar in Gaul (DLC) - Link (DLC krever at du har hovedspillet fra før.) MX vs ATV Reflex SpellForce 2: Demon of the Past - Link SpaceChem - Link Blades of Time - Limited Edition - Link Endret 16. januar 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Viking: Battle for Asgard - Link Tok denne, takk Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hiver ut et par spill til, men tror ikke jeg gidder mer etter dette, ingen som gidder å si fra når de nabber nøklene, blir jo bare irriterende for alle andre. Eneste som har takket for spill var en som takket en annen i tråden! MX vs ATV Reflex - Link Sånn er irriterende indeed. Vet jeg selv sliter med det samme på ett annet forum. Anyway, MX vs ATV Reflex er tatt av meg - tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå