gorsol Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Nok et svært bra PC-spill har funnet veien til mobil.FEATURE: Månedens ti anbefalte mobilspill Lenke til kommentar
Voidstar Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Icewind Dale EE er ute til Android, 70 kroner. Fungerer bra på Shield Tablet. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Elsker Banner Saga veldig verdt prisen. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Noen her som vet om hvor man finner det gode gamle spillet Orddrops til mobil? Det handlet om å bytte om på en og en bokstav til man fikk et ord på tre, fire eller fem bokstaver. Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Liker disse artiklene, men føler ofte behovet for å handle en ipad dersom jeg skal få noe ut av dem... De interessante spillene har som regel bare ios alternativ 2 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Er det noen som helst rykter om at the Banner Saga kommer til Android? Søkt litt etter det, men ikke funnet noe håndfast. Virkelig lyst på det. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Liker disse artiklene, men føler ofte behovet for å handle en ipad dersom jeg skal få noe ut av dem... De interessante spillene har som regel bare ios alternativ Jepp, dessverre. Derfor beholder jeg iPaden min en stund til. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 RETRY finnes også til Android.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Republique finnes også til Android. Lenke til kommentar
andershf Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Retry finnes også til Android Lenke til kommentar
Shivati Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ny overskrift til månedens mobil spill: Månedens ti anbefalte ios mobilspill, noen få av de går til android også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå