Baini Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hei, har nylig oppgradert skjermkortet mitt, og etter det har jeg fått 3 BSOD som ikke sier det samme. Så er litt forvirret og irritert siden det aldri er morro å få BSOD. Jeg har tested RAMen med Windows Memory Diagnostics og den fikk ingen feil. Datamaskinen består nå av: Asus P8Z68-V PRO Intel Core i5 2500K kjølt av Noctua NH-DH14 klokket til 4.5Ghz 2x4GB Corsair XMS3 1600 Mhz DDR3 CL8 RAM moduler Skjermkortet var Asus 6950 DirectCU 2 men ble byttet til MSI GTX 970 Gaming 4G PSU er Corsair HX850W Vedlagt ligger minidumpene, da jeg ble forvirret av de nye sidene til Microsoft og i tillegg er internettet mitt rimelig tregt. Skjermkortet ble byttet 19.09 og første BSOD var 13.10. Minidumps.zip Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Skjer ofte i sammenheng med hardware bytte det her, du kan prøve å resette bios Lenke til kommentar
Baini Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Ok, vil prøve å gjøre dette om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå