Tullballj Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Har kjøpt meg ny bil som kommer i mars april. Men må selge den gamle Før da. Lurte på å lease en bil i mens. Er det gunstig å lease for en kort periode? Kan godt lease en elbil også. Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Korttidsleasing.... eller kanskje langtidsleie? Hva med å kjøpe en midlertidig bil i "skrotklassen"? Hvorfor må du selge før du får den nye? http://www.avis.no/manedsleie Endret 31. oktober 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Vel, jeg skal bruke pengene fra den "gamle" bilen min til å betale egenkapitalen på den nye. Så enten må jeg skrape sammen nok penger til å betale egenandelen og selge den gamle bilen når jeg har fått den nye, eller så må jeg selge den først og så bruke pengene på den nye. Hvis jeg ikke selger den gamle først kan jeg risikere å bli sittende med to biler en stund og vil kanskje få liten økonomisk fleksibilitet da jeg må bruke annen kapital på bil. Noe som kanskje også vil føre til at man føler seg mer presset til å dumpe prisen på den andre for å selge fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå