GroKoDilla Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Fading memories... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg opplever at perspektivet kunne vært mindre forutsigbart, men liker hvordan du formidler budskapet, Gro ! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hart of stone? Synes bare dette var veldig fint, rett og slett. Noen bilder er slik, uten at jeg kan forklare hvorfor. Flottingz:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg opplever at perspektivet kunne vært mindre forutsigbart, men liker hvordan du formidler budskapet, Gro ! Takker! Kom gjerne med innspill, Birger! Jeg skjønte visst ikke helt hva du mente ;-) Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg opplever at perspektivet kunne vært mindre forutsigbart, men liker hvordan du formidler budskapet, Gro ! Takker! Kom gjerne med innspill, Birger! Jeg skjønte visst ikke helt hva du mente ;-) Jeg liker elementen du har med i bildet, men en avbildning som dette blir forutsigbar og litt kjedelig med et perspektiv som viser ovenfra og ned, spesielt med så lite luft rundt elementene. Kanskje er det bare min subjektive bedømmelse og som jeg må lære meg og tømme Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Jeg opplever at perspektivet kunne vært mindre forutsigbart, men liker hvordan du formidler budskapet, Gro ! Takker! Kom gjerne med innspill, Birger! Jeg skjønte visst ikke helt hva du mente ;-) Jeg liker elementen du har med i bildet, men en avbildning som dette blir forutsigbar og litt kjedelig med et perspektiv som viser ovenfra og ned, spesielt med så lite luft rundt elementene. Kanskje er det bare min subjektive bedømmelse og som jeg må lære meg og tømme Takk for konstruktiv tilbakemelding! Du er nok inne på noe der ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Nydelig bilde Gro! Takk for det! Spennende å eksperimentere med nye effekter ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg